دل نوشته های یک پسر خوب

تا نرم و نازک هستند درشتی کنند و چون درشت شوند نرمی و لطافت

دل نوشته های یک پسر خوب

تا نرم و نازک هستند درشتی کنند و چون درشت شوند نرمی و لطافت

شازده کوچولوی من

یه وقتهایی همهمه های تنهایی میاد سراغم  

پسری که ساز میزد هنوز صدای سازش توی گوشمه 

بهش میگفتم شازده کوچولو آخه همیشه به آسمون نگاه میکرد و یه ستاره داشت اونجا 

منم راستی راستی باورم شده بود که از یه جای خیلی دور اومده 

یه ستاره کوچولو و قشنگ توی آسمون که همیشه تنها بود 

یه گوشه آسمون ، معلوم بود که همه تنهاش گذاشتن 

چون تنها ستاره اونجا بود و تنها اونجا میدرخشید 

شاید همون باعث شده بود که بیشتر جلوه کنه یعنی تنهائیش 

همیشه با ستارش درد و دل میکرد منم یه وقتهایی فالگوش وای میاستادم ببینم چی میگه 

حرفهای قشنگی رد و بدل میکردن 

ازتنهائیش میگفت 

یکی رو پیدا کرده بود مثل خودش  

یه ستاره کوچولو مثل خودش ، تک و تنها

نظرات 4 + ارسال نظر
مهتاب سه‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 21:45

سلام.
به دل نوشته هات ادامه بده.
من میخونمشون.
جالب مینویسی.

سلام دوست من
به سرزمین شازده کوچولو خوش اومدی
چشم

ستوده سه‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 22:17 http://saba055.blogsky.com

سلام
ممنون که به وبم اومدی
میخوای لینک کنیم یا دوست نداری با کسی لینک کنی .

سلام دوست من
ممنون که سر زدی
یه کوچولو بهم وقت بده تا خود رو پیدا کنم بعدش چشم

یگانه سه‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 22:53 http://180-daraje-khande.blogsky.com/

هر جور راحتی

سلام دوست من
اینطوری بهتره و قشنگتره
بازم میام پیشت
منتظر اپ بعدیت هستم

من جمعه 23 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 19:33 http://mitoonam.blogsky.com/

سلام
شازده کوچولو گل داره یه ستاره داره که مثل خودش تنهاست.حرفاشو یواشکی گوش بده اما دلت نخواد .فکر نکی شازده کوچولو ستاررو برای خودش میخواد نه اونو دوست داره چون مثل خودش تنهاست و حرفاشو میفهمه.میدونی چیش تو رو کشونده سمت خودش
ستاره/
شازده کوچولو/
گلش رو ستاره/
اینجوری قشنگترند
مگه نه ببین
.
شازده کوچولوروستاره کنار گلش قشنگ نیست
آره

سلام دوست من
بهم قول داده یه روز همه چیزو بهم بگه
ولی گفته باید صبر کنی موقعش که شد خودش میگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد