دل نوشته های یک پسر خوب

تا نرم و نازک هستند درشتی کنند و چون درشت شوند نرمی و لطافت

دل نوشته های یک پسر خوب

تا نرم و نازک هستند درشتی کنند و چون درشت شوند نرمی و لطافت

شازده کوچولو و یک روز خوب

دل تنگه توی سینه ، مثل ماهی توی تنگ که برای دریا دلتنگی میکنه 

اینم میدونم که رد پای ماهی توی تنگ نقش بر آبه 

 

 

امروز صبح که از خواب پا شدم ، اول رفتم سراغ شازده کوچولو  

نوازشش کردم ... بوسیدمش ... باهام آشتی کرد 

امروز یه اتفاقاتی افتاد ، شاید خوب باشه  

اون داره یه دوست پیدا میکنه ، منم کمکش کردم 

داره اتفاقات خوبی میافته ، اتفاقی که خیلی وقته منتظرشه 

پس دعا کنید اول برای اون بعد برای من 

اگه اتفاق بیفته ............     

نظرات 3 + ارسال نظر
فائزه شنبه 24 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 22:40 http://www.dokhtare-aftab.blogsky.com

__??_?? سلام
_??___?? آپم
_??___??_________????آپم
_??___??_______??___????آپم
_??__??_______?___??___??آپم
__??__?______?__??__???__??آپم
___??__?____?__??_____??__?آپم
____??_??__??_??________??آپم
____??___??__??آپم
___?___________?آپم
__?_____________?آپم
_?_____@ ____@ __?آپم
_?___///___@__\\__?آپم
_?___\\\______///__?آپم
___?______W____?آپم
_____??_____??آپم
زود بیاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

...........|""""""""""""""" " """"""""|\|_
...........|......*اینم وسیله * بیا ....|||"|""\___
...........|________________ _ |||_|___|)
...........!(@)'(@)""""**!(@ )(@)***!(@) منتظرمااااااااا بدو بیا

سلام دوست من
چشم میام
احتیاجی به وسیله نیست
من پیاده میام

فائزه یکشنبه 25 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 21:42 http://www.dokhtare-aftab.blogsky.com

سلام مرسی ولی من دلم نمیاد شما پیاده بیای

سلام دوست من
چشم حتما

محمد پنج‌شنبه 29 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 01:44 http://wetboy.blogsky.com/

سلام علیرضا جان

سلام دوست من
toooooooooooooooooo

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد