دل نوشته های یک پسر خوب

تا نرم و نازک هستند درشتی کنند و چون درشت شوند نرمی و لطافت

دل نوشته های یک پسر خوب

تا نرم و نازک هستند درشتی کنند و چون درشت شوند نرمی و لطافت

شازده کوچولو و دلتنگی من

هیچ وقت نخواستم ، ولی امروز فرق میکرد 

با تمام روزها با تمام ماهها و سالها 

وقتی تشنه ای وقتی عطش داری وقتی بدنت میلرزه برای گفتن  

کیه که سیرابت کنه ، کیه که حال و احوالت رو بپرسه  

انگار خدا هم غریبست ، نمیدونید چطور حالگیری میکنه 

ولی امیدم به فرداست ، به فردایی که نیومده  

شاید فردا تلافی همه اینها رو بکنه ، خودش میدونه ، یه رازه 

 

 

دلم براش تنگ شده بود شازده کوچولو رو میگم فردا تازه از راه رسیده

یه وقتایی دوست ندارم ببینمش ، امروز ناخوش احوال بود 

حتی اونم داره تکراری میشه  

ولی چه کنم ، آخه جزئی از وجودمه

نظرات 3 + ارسال نظر
من سه‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 23:30 http://mitoonam.blogsky.com/

سلام
از من میشنوی

با اینکه کلمش تکراریه و بیمزس

امیدو بچسب ولش نکن

خوشم میاد خدا یهو آدمو سورپرایز میکنه

منتظر باش شاید یکم طول بکشه

سلام دوست من
حتما همینطوره
ولی باز هم به نومیدی امید دارم
کمی زندگی من با بقیه فرق میکنه واسه همین خدا هم ........

صابر چهارشنبه 28 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 21:23 http://ps-neghab.blogsky.com/

راستش رو بخوای گاهی خدا هم خسته میشه اخه با این بنده ها و با این همه درخواست بی هدف....

سلام دوست من

حتما همینطوره

عجب صبری خدا دارد .......

بیتا پنج‌شنبه 29 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:13 http://khaste-nabash.blogsky.com

جزء وجود یه تکرار زیباست...مطمئنم ...راستی وقتی یکی ناخوش احواله بیشتر به شما نیاز داره...

سلام دوست من

حتما همینطور هستش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد