دل نوشته های یک پسر خوب

تا نرم و نازک هستند درشتی کنند و چون درشت شوند نرمی و لطافت

دل نوشته های یک پسر خوب

تا نرم و نازک هستند درشتی کنند و چون درشت شوند نرمی و لطافت

مسافرت شازده کوچولو

با صدا تیک تیک ساعت ، غروب میکنم 

تا لحظه آخر  

صدا گنجشکها گنگ و نامفهوم 

نمیدانم چرا سازم همراهی نمیکند 

 

 

 

تازه از راه رسیده بود ، شازده کوچولو رو میگم 

کلی سوغاتی آورده بود ، برای همتون 

فقط خسته بود 

گفت فردا شب کادوها رو براتون باز میکنه

فکر کنم همه رو میخواد سوپرایز کنه 

.........................

نظرات 4 + ارسال نظر
من جمعه 30 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 13:04 http://mitoonam.blogsky.com/

سلام
سوغاتی
سوغاتی
خیلی خوبه
منم منتظرم سوغاتیا باز بشه
خیلی کیف داره
ساز نباید همراهی کنه
گاهی همراهی نکردن خود نوعی تنوع است

سلام دوست من

بله منتظر باش
چرا چیزی نمینویسی
اتفاقی افتاده

بیتا شنبه 1 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:42 http://khaste-nabash.blogsky.com

شاید شازده کوچولو اون آهنگ رو دوست نداشته و با سازتون هماهنگ کرده می دونین که شازده کوچولو ها خیلی کارا می تونن انجام بدن
راستی انتظار مخصوصاً واسه سوغاتی چقدر سخته!!!خدا بهتون صبر بده

سلام دوست من

اره
شایدم یه آهنگ دیگرو ولی قبلا خیلی دوست داشت
منم منتظر سوغاتشم

فائزه شنبه 1 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 19:46 http://dokhtare-aftab.blogsky.com

سلام این شازده کوچولو کیه؟

سلام دوست من

شازده کوچولو میتونه هر کسی یا هر چیزی باشه ، فقط باید درکش کرد

شازده کوچولوی من دلم هستش

شازده کوچولوی شما کیه ؟ ؟ ؟ ؟ ؟

فائزه شنبه 1 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 22:11

شازده کوچولوی من عشقمه

سلام دوست من


برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد