دل نوشته های یک پسر خوب

تا نرم و نازک هستند درشتی کنند و چون درشت شوند نرمی و لطافت

دل نوشته های یک پسر خوب

تا نرم و نازک هستند درشتی کنند و چون درشت شوند نرمی و لطافت

شازده کوچولو و اخلاقیات

فقط با یک لبخند شروع میشه ، میرسه به اوج و بینهایت ،جایی که خدا هست و منتظره اون جرقه کوچیکه 

فقط با یک لبخند ،  آغاز میشه دوستی و صمیمیت 

اما دیر وقته که ندیدم اون لبخند رو 

شاید روزی ، غریبه ای مرا با خود ببرد به بینهایت ، هنوز هم چشم بر لبها دوختم ، شاید ...... 

 

 

شازده کوچولو یه چیز دیگه رو وارد زندگی من کرد ، گوسفند زبون نفهم 

امروز باهم توپ بازی کردیم ، یه عالمه کلی خوش گذشت 

دارم کم کم با اخلاقیات ما زمینیها آشناش میکنم ، ولی حواسم بهش هست که گول گربه نره و روباه مکار رو نخوره  

 

امیدوارم زندگیتون پر از گوسفند باشه ، چون هر چی باشه از گربه نره و روباه مکار بهتره

نظرات 4 + ارسال نظر
من سه‌شنبه 4 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 00:30 http://mitoonam.blogsky.com/

سلام
خوبه حواست بهشه اما بهتر از اون اینه که یادش بدی اگه تو نبودی کنارش گول نخوره بتونه گلیمشو بین این همه گربه وروباه از اب بکشه بالا.
چقدر قشنگ میشه اگه اون لبخند برسه به جای که خدا هست.
یعنی از این لبخند ها وجود داره در روزگار ما؟؟
بعید است
اما ناممکن نیست
اما تو یه خوش به حالی داری چون لبخند شازده کوچولو از معصوم ترین و پاک ترین لبخندهاست که تو رو میبره پیش خدا.
راستی ممنون لینکم کردی

سلام دوست من

یواش یواش ،چشم

ای کاش میرسید ای کاش .......

حتما هست ، فقط به قول سهراب سپهری : چشمها را باید شست ، جور دیگر باید دید

ممنون ، شما هم میتونی شازده کوچولو داشته باشی ، فقط خودت باید بخوای

خواهش میکنم ، گفته بودم کمی فرصت بده تا با خودم کنار بیام برای ادامه

بیتا سه‌شنبه 4 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 13:26 http://khaste-nabash.blogsky.com

نمی شه که همش گوسفند داشته باشیم که!!!فکر مشکلاتش رو کردین؟؟؟من می گم با گربه نره ها و روباه ها صحبت کنیم بهشون دوست داشتن و حقیقت رو نشون بدیم اما به هر حال همیشه باید یه روباه و گریه باشن وگرنه زندگی دیگه هیجان نداره که!!!

راستی یه نصیحت مادر بزرگانه:ننه جون اینقد چشم ندوز فقط !!!هم چشات ضعیف می شه هم این جوری هیچ کاری واست انجام نمی شه...آستین هات رو بالا بزن و از همین حالا شروع کن!!!!

اینم آخرین نطقم:----> من عاشق شازده کوچولوتون هستم

سلام دوست من

صد درصد همینه ، بستگی به خود آدمها داره که زندگیشون سرشار از گوسفند باشه ، از روباه و گربه نره باشه یا هر دو

باشه میخوام کم کم استینها رو بالا بزنم و گوسفندان زندگیمو قزبانی کنم حداقل شاید اینطوری برای من بهتر باشه ، البته به غیر از گوسفند شازده کوچولو

ممنون شازده کوچولو هم همینطور

بیتا سه‌شنبه 4 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 16:35 http://khaste-nabash.blogsky.com

نه ه ه ه ه ه !!!چرا آخه؟؟؟من گوسفند دوست دارم مخصوصاً:
shaun the sheep
نگین اینطوری به شازده کوچولو می گم با شما قهر کنه!!!هر چی باشه ما دیگه با هم دوست شدیم به حرف من میکنه دیگه

تازه هنوز که عید قربان نیومده که!!!صبر کنین شاید بشه یه تصمیم بهتر تر گرفت...

سلام دوست من

چشم

باشه کمی صبر میکنیم ، ضرر نداره

پریسا سه‌شنبه 4 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 23:44

شازده کوچولو چه فلسفه ی پنهانی داره.

سلام دوست من

بله همینطوره

فقط باید با دل درکش کرد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد