دل نوشته های یک پسر خوب

تا نرم و نازک هستند درشتی کنند و چون درشت شوند نرمی و لطافت

دل نوشته های یک پسر خوب

تا نرم و نازک هستند درشتی کنند و چون درشت شوند نرمی و لطافت

شرمسارم

سلام ببخشید نه از چرندیات خبری هستش نه از شازده کوچولو 

 

ساعت 7 تا اومدم از پای تلویزیون بلند بشم سرم گیج رفت و چشام سیاهی رفت با کمی حالت تهوع  سرم سنگین بود و مال خودم نبود 

بدون اینکه کسی بفهمه ، بدون جلب توجه سریع رفتم توی اتاق بابا و مامان 

 

یه الپرازولام خوردم بدون اینکه بفهمم چند تا  پست جواب دادم و چند تا وبلاگ هم نظر دادم  

 

نفهمیدم چطور توی تختشون خوابم برد ، با زور بیدارم کردن برای شام ، که سرد هم شده بود 

 

نه افکارم ، نه سرم ، نه کودک درونم الان مال خودم نیستم ، الان سرگردون هستن

 

الان گیج و منگم بخاطر قرصه اگه تا 1 ساعت دیگه بهتر شدم یه پست جدید میزارم 

  

شرمسار دوستان 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
تهی پنج‌شنبه 6 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 23:49 http://man-eman.blogsky.com

سلام
برای شما که انقدر ژربار می نویسید قدری استراحت ُ بدون فکر کردن لازمه .
نوشته هاتون زیبا و معنی دارن
ممنون

سلام دوست من

ببخش که افکار مغشوش در پیراهنم رخنه کرده

انگشتانم یارای همراهی افکارم رو نداره

مطالب باید زیبا و خواندنی باشه

بخش که نتوانستم نگاهی بیاندازم ،فردا جبران میکنم اگر عمری بود برای چشمانم

بیتا جمعه 7 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 01:11 http://khaste-nabash.blogsky.com

چی شده؟؟؟شازده کوچولو اتفاقی واسش افتاده؟؟من نگرانم واقعاً

لطفاَ زودتر پست جدید رو بذارین...خواهش می شود...

سلام دوست من

چیز مهمی نشده ، ممنون گه نگران شدید

چشم

سارا جمعه 7 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 18:21 http://paize-zendegi.blogsky.com

پس چرا آپ نکردی؟!
چی شده؟! من صبح آپت و خوندم ولی نشد نظر بذارم!
یعنی الان من و نگین چشمت کردیم؟!!!

سلام دوست من

چیز مهمی نیست

چشم آخر شب مطلب میزارم

نگین جمعه 7 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 19:13 http://www.mininak.blosky.com

سلام
الان من نقهمیدم مشکل جسمیه یا روحی
ولی خوب شی ایشالا زودتر بیای از اون آپ خوشملات بکنی

سلام دوست من

جسمی بود بهتر شدم

چشم آپ میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد