دل نوشته های یک پسر خوب

تا نرم و نازک هستند درشتی کنند و چون درشت شوند نرمی و لطافت

دل نوشته های یک پسر خوب

تا نرم و نازک هستند درشتی کنند و چون درشت شوند نرمی و لطافت

شازده کوچولو و بارون

چقدر اینجا هوا سرده 

 

داره بارون میاد ، چه صدای دلنوازی ، ولی هنوز هوا سرده 

 

هیچ کس خوشحال نیست  

 

آدمها توی خودشون  می لولند ، نه از سرما بلکه از بارون 

 

میترسن ، میترسن از بارون ، چقدر هوا سرده 

 

میترسن از بارون ، آخه بارون همه چیزو می شوره ، حتی آدمها رو  

 

دارم آب میشم ، خدا تو کجایی پس 

 

انقدر توی گناه غرق هستن که حتی از بارون هم میترسن ، خدا هم میفهمه

 

آخه بارون همه چیزو می شوره .........   

 

   

امروز کمی هوا سرد شده بود بارون هم میومد ، حسابی خیس شدم

 

شازده کوچولو توی حیاط زیر بارون بازی میکرد 

 

هر چی بهش گفتم بیا تو ، مریض میشی گوش نمیکرد 

 

وایسادو بهم زل زد ، میدونستم میخواد یه چیزی بگه  

 

سکوتش رو شکست ،،،، چیه تو هم میترسی از بارون ......

 

آخه بارون همه چیزو  می شوره ، حتی آدمها رو .....

 

نظرات 11 + ارسال نظر
سارا سه‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 22:46 http://paize-zendegi.blogsky.com

من با این که پر گناهم ولی از بارون نمی ترسم چون من و گناهام می دونم جولوی خدا با هم می شوره!
هر وقت بارون میاد دلم و می برم زیر بارون تا از غم و غصه شسته شه!!!
مثه همیشه عالی

سلام دوست من

عالیه ، امیدوارم همیشه همینطور باشه

ممنون

شهاب چهارشنبه 12 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 00:57 http://execution.blogsky.com/

هیچ می دانی نگاهت با من چه کرد؟!؟! صدایت مرا با خود به کجا برد؟!؟! و اگر روزی دستانت دستانم را لمس کنند... من به پرواز در خواهم آمد؟!؟! ..... نه، تو نمی دانی... هیچ کس نمی داند...!
ممنون که به وب این بنده حقیر سر زدی

سلام دوست من

خیلی زیبا کلمات را به رقص در میاوری

خیلی مونده تا بهت برسم

وظیفه بود

شهاب چهارشنبه 12 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 02:02 http://execution.blogsky.com/

سلام عزیز
منم لینکیدمت

سلام دوست من

ممنون

بیتا چهارشنبه 12 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 03:38 http://khaste-nabash.blogsky.com

من زیر بارون راه رفتن رو دوست دارم اما با تجهیزات....من زیر بارون موندم و یخ زدم...گناه هام هم یخ زدن...می گن وقتی یه چی یخ بزنه موندگارتر میشه!!!حالا من چی کار کنم

به این شازده کوچولو یگین بارون بهاری واسه بازی کردن خوبه نه پاییزی...وقتی مثل شد اونوقت می فهمه...

سلام دوست من

تو هنوز یخت آب نشده مگه ، زودتر بشین روی بخاری یا سریعترین راه توی ماکروفر تا زودتر آب بشه

باید آروم ، آروم بهش فهموند ، آخه ترسیدم ناراحت بشه یهو بهش بگم

من چهارشنبه 12 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 16:16 http://mitoonam.blogsky.com/

سلام
هیچ کس نمیتونه زیر بارون سرشو بگیره بالا چشماشو باز کنه خدارو ببینه اما خدا از اون بالا مارو میبینه
ولی خب عیبی نداره همینم خوبه
بپرس ببین شازده کوچولو میتونه ؟؟

سلام دوست من





نه فکر نیمکنم اون بتونه

تینا چهارشنبه 12 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 18:17 http://memoirs.blogsky.com

من عاشق بارونم ٬ مخصوصا از نوع پاییزیش.....
ولی خداییش ییهو خیییییییلی سرد شد!!!
وب باحالی داری....شادزی...

سلام دوست من

گفتی ، من عاشق پائیز هستم

آره 3 روزه ، بد هم سر شده اینجا رو از صبح مه برداشته

ممنون ، مال شام هم عالیه

علی چهارشنبه 12 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 18:54

سلام گلم.
وبلاگت خیلی خوبه و شعر ها و متن های قشنگی میزاری.مرسی گلم که یه من هم سر میزینی.

سلام دوست من

نظر لطفته

وظیفه هست

دوستت دارم ، عاشقتم ، همین

سخن دل پنج‌شنبه 13 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 01:09 http://ahazdal.blogfa.com

اقا پسر سلام
ممنون که بهم سر زدی وب جالبی داری
بازم بیا سر بزن خوشحال می شم

سلام دوست من

خواهش میکنم

چشم حتما

آیدا پنج‌شنبه 13 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 18:23 http://OTAGHE100

منم تهرانم ...میبینی چه بارونییه...هوام که خیلی سرده...نوشته تو خوندم...خیلیمهربون مبی نویسی

سلام دوست من

اره یه دفعه سرد کرد ، بارون هم که بیاد دیگه هیچی ، تازه مه هم که

شده بود هوا رو خیلی قشنگتر کرده بود ، مرسی

نوشین پنج‌شنبه 13 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 18:46

سلام ممنون از حضورت بای تا های

سلام دوست من

همچنین

موفق باشید

علی سه‌شنبه 25 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 14:16

سلام گلم.....
وای ی ی ی ی ی چرا؟ مگه نمی گم ذیر اومدی که زود بری!!!!!ایم دقیقا شرح حال منه......
راه رفتنی رو هر چه زودتر برم زودتر خلاص میشم.تو و شازده کوچولوتو به خدا میسپارم.
دوست دارم مراقب خودت و شازده کوچولوی عزیز باش.

سلام دوست من

واقعا ممنون که سر زدی

فردا میبینمت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد