دل نوشته های یک پسر خوب

تا نرم و نازک هستند درشتی کنند و چون درشت شوند نرمی و لطافت

دل نوشته های یک پسر خوب

تا نرم و نازک هستند درشتی کنند و چون درشت شوند نرمی و لطافت

شازده کوچولو و گذشته ها

امروز چوب خط زندگی یک بار دیگر خط خورد ، یک روز بزرگتر یک روز نزدیکتر به مرگ  

 

صندلی خالی گوشه اطاقم حکایت از روزهای رفته داره ، روزهایی که پوچ شد در حسرت عشق پوشالی    

 

صدای زمزمه های کودکیهای عشق بی سر انجام ، در قلمرو زمانهای فراموش شده     

 

چه زود میشکند قلب پاک در این آشفته بازار قلبهای فاسد و سیاه  

 

سیاهی در حال افول است دریاب ثانیه های شوریده حال را در بستر نابودی  

 

چه زود پشیمان شدی از حرفهای دیروز  

 

شرمسارم اگر برای تو فنا نشوم  

 

شرمسارم 

 

 

 

ای شازده کوچولوی تنبل ، با زور صبح از خواب بلندش کردم 

 

دیشب تا دیر وقت بیدار بود 

 

داشتیم در مورد گذشته ها حرف میزدیم 

 

گذشته های رفته ، خیلی برام جالب بود 

 

آخه اون به آینده اعتقادی نداشت و اون رو زائده ذهن پریشان آدم میدونست 

 

اون گفت آینده الان هستش ، بدون حال آینده ای وجود نداره ، پس به آینده فکر نکن ذهن خودت رو درگیر افکار ظالم خودت نکن 

نظرات 9 + ارسال نظر
هیس دوشنبه 17 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 23:27 http://l-liss.blogsky.com

راستش چندان نفهمیدم تا چند پست را خواندم...
سلام

سلام دوست من

ممنون که وقت گذاشتی برای خوندنشون

سایه سپید دوشنبه 17 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 23:58 http://khateratEgahBgah.persianblog.ir

گذشته ها........گاهی چراغ آینده هستن...ژاهی هم باید توی خاطرتون بسوزن.....و گرما بخش محفل حال باشن...ولی آینده؟!می شه راجع بهش حرف زد...اما باید حال رو ساخت تا آینده رو داشت...نه؟!

سلام دوست من

صد درصد همین هستش



خوشحالم که بیشترش رو متوجه میشی

راستی اون نظر مال یکی دیگه بود اشتباه گذاشتم فکر کنم سوتی دادم

سارا سه‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:15

چه زود میشکند قلب پاک در این آشفته بازار قلبهای فاسد و سیاه
آره کار قلب شکستنه!!!
اگه قلبت شکست بدون سالمه! قلب سالم ناراحت می شه و بعدم می شکنه!
منم هر روز یه روز بزرگ تر می شم ولی قلبم...!!!!
.......................................

آینده رو فکرش رو نکن حق با شازده کوچولو ست دیگه!!!
...........................
مثه همیشه بسیار عالی!

سلام دوست من

بله







نگین سه‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:59 http://www.mininak.blogsky.com

ولی من وافق نیستم
به نظر من عشق با تمام غماشو رنجاش قشنگ ترین و پر محتواترین ساعت هاست
اینو شعار ندادم
چیزی و گفتم که واقعا بهش اعتقاد دارم
بعضی وقتا آرزو می کنم کاش هیچ وقت عاشق نمیشدم که این همه رنج نمیکشیدم
ولی بعدش میبینم این جوری لذت زیباترین حسه هستی رو از دست میدادم

سلام دوست من

مرسی ، حتما حرف شما درسته

سحر سه‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:09 http://donyayejvooni.javanblog.com/

میگم ..علیرضا جان
چرا نمیای طرفای ما ؟

سلا م دوست من

چشم میام به زودی

شادی خانوم سه‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 14:11 http://mohandesin-jahad.blogfa.com/

پرنده ای و آسمون برات شده مثل قفس
گلایه کن از همه چیز اشک غریبگی بریز
دور همه خط بکش و به هیچکسی نگو عزیز!!!

سلام دوست خوبم
مرسی که اومدی پیشم
خیلی خوشحال میشم که بازهم بیای
موفق باشی و سبز و برقرار

سلام دوست من

زیبا بود ممنون

چشم حتما

ئاوات سه‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 14:45 http://menwa.blogfa.com

سلام شازده کمی از دل مشغولی هات کم کن و به دامان پاک مادر طبیعت پناه ببر حتما روحیت عوض میشه ...در یاب تا بیابی

سلام دوست من

چشم ، ولی برعکس نوشتهام ، آدمی سرزنده هستم

مرسی

من چهارشنبه 19 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 18:18 http://mitoonam.blogsky.com/

سلام ببین شازده کوچولو نظرش نسبت به گذشته ها چیه؟؟

سلام دوست من

مطمئنم که زیاد خوب نیست ولی اونم مثل من میخواد الان آینده رو بسازه

no boooooooody جمعه 21 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:09

خیلی قشنگ مینویسی هرچی بگم بازم کمه چه قشنگ حرف میزنی خوش به حال شازده کوچولو

سلام دوست من

ممنون ، نظر لطفته ، شازده کوچولو ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد