دل نوشته های یک پسر خوب

تا نرم و نازک هستند درشتی کنند و چون درشت شوند نرمی و لطافت

دل نوشته های یک پسر خوب

تا نرم و نازک هستند درشتی کنند و چون درشت شوند نرمی و لطافت

شازده کوچولو و تغییرات اساسی

ای روح سرگردان من لحظه ای خاموش باش ، شاید صدای آشنایی را بشنوم 

                                                                     

در به دری هم دنیا و عالمی دارد ، باید شکافت لحظات را تا به عمق سرگردانی رسید  

                                                                                      

دربه دری ستاره های تک خال زندگیم ، در های و هوی متشنج نگاههایم   

                                                                                

ساده و بی آلایش از کنارت میگذرم ، تو مرا ندیدی  

                                                                

من با نگاهم التماست کردم ، تو فقط خندیدی و سر به زیر داشتی 

                                                                           

پرنده ای اگر کنار اتاقم لانه کرده بود ، دیگر خانه اش ویران است 

                                                                     

زود و بی صدا از کنار پنجره عبور میکنم ، شاید هنوز آنجا باشد  

                                                                           

دیگر تاب شنیدن و دیدنش را ندارم ، پرواز کرد و برای همیشه رفت  

                                                               

پرنده کوچک پنجره اتاقم  

                                                              

                 

                                          

                

روز خوبی بود ، با شازده کوچولو اختلاط کردم ، بحث کردم و غیره و غیره و .... 

                                                                                            

فکر کنم لازمه اینکارا ، هم برای خودم هم اون 

                      

شازده کوچولوی من در حال تغییر هستش ، اینو حس میکنم 

                                            

توی صداش و نگاهش ، توی قلبش و افکارش   

                    

مطمئنم که اشتباه نمیکنم ، اون داره تغییر میکنه 

                                

فقط چشم به فردا دوختم ، امیدوارم که ........ 

نظرات 13 + ارسال نظر
حاج زنبور در به در سه‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 00:02

سلام دوست من

بیتا سه‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 00:26 http://khaste-nabash.blogsky.com

سلام
همیشه میام اینجا به امید یه متن شادانه...می دونم بارها گفتید آدم شادی هستین اما خب سعی کنین این شادی رو به اشتراک بذارین...من هنوز هم امیدوار می مونم

سلام دوست من

خوب آدم باید خودش رو یه جایی تخلیه کنه دیگه

نگین سه‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:40 http://www.mininak.blogsky.com

آره بابا شاد و سرزنده ام ولی مقطعیه !‌
متاسفانه بعضی از آدما عادت دارن از خوشی و سرزندگی و اوج یه نفر بدشون بیاد بخوان بیارنش پایین !‌مثه بعضی از اطرافیان من
منم امیدوارم شازده کوچولو تغییر کنه و سرزنده و شاد بشه

سلام دوست من

اره این حس رو همه دارن

حسادت بد درد و بیماری هستش ، همیشه از آدمای حسود فراری بودم

منم همینطور

علی سه‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:18 http://www.emolover.blogsky.com

سلام گلم....
برات آرزوی موفقیت می کنم. فکر کنم آلان حاله منو درک می کنی که دیر به دیر مطلب میزارم.گرفتاریه دیگه کاریش نمی شه کرد.

سلام دوست من

مرسی ، اره اعصاب من یکی که خورد هستش و استرس دارم

زهرا... سه‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 13:48 http://www.vedae-man.blogfa.com

سلام...
این وب جدید منه...
فقط من اینجا دیگه زهرا نیستم... یادت باششششششششششششه...!

سلام دوست من

چچچچچچششششششششششششمممممممممم

آشمیرا سه‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 15:09 http://eshghema.blogsky.com/

حتما...آدما تغییر می کنن خوب و بدش مهمه

سلام دوست من

اره همینطوره

من سه‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 15:33 http://mitoonam.blogsky.com/

سلام
کاملا تغییرات در شما و شاهزاده کوچولو مشهوده.
این خیلی عالی چون روشنای توش معلومه
امیدوارم همیشه شاد باشین وموفق

سلام دوست من



مرسی

سارا سه‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 15:40

همه چیز در حال تغییر توی این دنیا. این دنیا یعنی تغییر. امیدوارم تغییرش در جهت خوب باشه!

سلام دوست من

بدون تغییر آدما و زندگیشون فنا میشه ، تغییر جزئی از دنیای ماست

منم امیدوارم

سارا(سونیا) سه‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 20:50

سلااااااااام چطوری پسر خووب!!!

سلام دوست من

مرسی ، تو خوبی

سارا سه‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 20:53

راستی لینک شدی!!!

سلام دوست من

مرسی ، شما هم همینطور

عرشیا ارش سه‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 23:17 http://www.tarafdaran021.blogsky.com

کار ما با اپ ارش شروع شد
برای شنیدن حرف های ارش یه سری به ما بزن
منتظریم

سلام دوست من

عالیه ، حتما سر میزنم

باید حرفهای قشنگی باشه

غریب - آشنا چهارشنبه 3 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 21:34 http://gharib-ashena.blogfa.com/

شاید اون تغییر نمی کنه، تویی که داری یه جور دیگه به ماجرا نگاه می کنی...
مراقبشون باش...شازده کوچولو و خودت

سلام دوست من

اگه از دیدگاههای دیگه نگاه کنی حق با شماست

چشم ، حتما شما و شازده کوچولوتون همینطور

مهدی افشار کهن چهارشنبه 3 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 22:34 http://www.andishekohanblogfa.com

شازده جون مرسی

سلام دوست من

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد