دل نوشته های یک پسر خوب

تا نرم و نازک هستند درشتی کنند و چون درشت شوند نرمی و لطافت

دل نوشته های یک پسر خوب

تا نرم و نازک هستند درشتی کنند و چون درشت شوند نرمی و لطافت

شازده کوچولو و آدم بزرگها

چه کنم با این دل خیره سر که هر روز ساز و نوایی سر میدهد

                                                     

دلی که هر روز میشکند در تاریکی افکار آلوده به اغوا در واپسین لحظات 

                                                                

میمیرم در لحظات گمشده ای که آدمهای نابخرد و شهوت پرست در آن زندگی میکنند 

                                                              

شیپورهای تاریکی هر لحظه دم میگیرد برای بلعیدن زندگی  

                                                                            

روحم را شستشو میدهم با کلمات بازیگوشی که از افکارم آویزان میشوند 

                                                           

کلمات تکراری که میخواهند مرا دور کنند تا در قلبم رخنه کنند 

                                        

در این ساحل پرخروش قلبم که درتاریکی مطلق کلمات لانه کرده 

                                                

چه آسان میگذری از من برای رسیدن به تمایلات روزمرگی خویش 

                                                   

کمی درنگ کن ، شاید ... 

                                                       

لحظه ای تامل کن بر من 

                                                                      

 

 

 

امروز زیاد حرف نزد ، شاید ازم دلخور شده بود 

                                                         

هر چی فکر کردم یادم نیومد که حرفی یا کاری کرده باشم که ازم رنجیده خاطر شده باشه 

                                                                    

از دستش ناراحت نیستم ، از دست خودم شاکی هستم 

                                                  

چون فقط منم که اون رو میفهمم ، نباید زیاد کوتاهی کرد ، شاید زندگی باید همینطور باشه 

                                                                

شازده کوچولو تو نباید ناراحت باشی مثل من ، شاد باش 

                                        

شاید ازم ناراحت باشه برای اینکه ادای آدم بزرگها رو در آوردم 

                                                 

آخه بهم گفت : تو هم مثل بقیه آدم بزرگها هستی  

                                       

نظرات 16 + ارسال نظر
hasti پنج‌شنبه 4 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:04 http://sweetheart1371.blogfa.com

سلام
ممنون که بهم سر زدی شازده کوچولو
اگه با تبادل لینک موافقی منو با اسم Reza jon&hasti بلینک و بگو با چه اسمی بلینکمت؟؟؟؟؟؟/

سلام دوست من

خواهش میکنم

شما خیلی وقت هستش که لینک هستید ، هر چی دوست داری

حامد پنج‌شنبه 4 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:23 http://www.haamed.blogsky.com

درود دوست خوب من. توی وبلاگ دوست همشهری خودم ( بی سرزمین تر از باد ) بود که دیدم شما هم کامنت گذاشتید. ایشان خیلی پسر گلی هست. خودم فرستادمش از ایران بره و جونش رو نجات بده و حالا هم از کاری که کردم پشیمان نیستم ولی دلم براش تنگ شده
یاد روزهایی به خیر که با هم بودیم

سلام دوست من

کار خوبی کردی ، دیگه غربت دل تنگی هم داره دیگه

غریب - آشنا پنج‌شنبه 4 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 13:04 http://gharib-ashena.blogfa.com/

کمی درنگ کن، شاید...
یه دنیا حرفه
شازده کوچولو...می خوام یه صندلی تو کلبم برات بذارم، هر وقت دوست داشتی بیا پیشم

سلام دوست من

اره هستش ، خیلی بیشتر

چشم

بیتا پنج‌شنبه 4 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 13:54 http://khaste-nabash.blogsky.com

سلام
چقد سنگین نوشته یودین..مغزم هنگ کرد
راستی اگه اون لحظات گم شدن،پس شما اونجا چی کار می کنین؟؟نکنه شما هم گم شدین آیا؟؟!!!

سلام دوست من

خوب چیکار کنم ، اگه دست خودم باشه به نثر مینویسم

ولی از اعماق میاد کاریش نمیشه کرد

من هنوز توی لحظاتی که در زندگیم غوطه ور هستش گم هستم

مسعود پنج‌شنبه 4 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 15:17 http://kimiyabana.blogfa.com/

با عرض سلام خدمت مدیر وبلاگ
علیرضا جان
باید بهتون تبریک بگم به خاطر این که وبلاگتون خیلی قشنگه. اگه ما رو قابل بدونید یه سری به وبلاگ ما هم بزنید.در صورت امکان وبلاک من را با نام"دل نوشته ها (مسعود)"لینک کنید. وبگو با چه اسمی لینکت کنم.

سلام دوست من

جانم

مرسی ، نظر لطفت هستش ، چشم ، هر چی که دوست دارید

مهتاب پنج‌شنبه 4 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 15:24 http://www.lovelygirls3.blogfa.com

سلام
نمیدونم این نوشته ها رو خودتون مینویسید یا نه ؟
سوالم خیلی مسخره بود معلومه که اینارو خودتون مینویسید
واقعا خیلی زیبا احساسات زیباتون رو بیان میکنید
من حسابی از خوندنشون لذت میبرم
موفق باشید

سلام دوست من

مطمئن باش مال خود درونم هستش

نه به هر حال شاید منم بجات بودم میپرسیدم

ممنون از نظری که داری

خوشحالم کسی از نوشتهای من لذت میبره

مرسی

فقیر خاکسار پنج‌شنبه 4 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 15:29 http://erfankhaksar.blogfa.com

یا علی مدد
مقصود خدا و مصطفی حاصل شد [گل][گل]
ای اهل ولا نمازتان کامل شد [گل][گل]
در گوش جهان بانک ولایت پیچید [گل][گل]
تا آیه اکملت لکم نازل شد [گل][گل]
الحمد الله الذی جعلنا من المتمسکین بولایت علی بن ابیطالب (ع)
[گل][گل] [گل][گل]

سلام دوست من

مرسی از حضورت و مطلب قشنگن

آشمیرا پنج‌شنبه 4 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 16:03

Akh joon aval

سلام دوست من

شما همیشه اول هستید ، مرسی که بازم اومدی و من رو فراموش نکردی

مسعود پنج‌شنبه 4 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 21:18 http://kimiyabana.blogfa.com/

چاکرتیم علی جون
ناقابله

سلام دوست من

مرسی

مسعود پنج‌شنبه 4 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 21:20 http://kimiyabana.blogfa.com/

امشب کسی به سیب دلم ناخنک زده است!
بر زخمهای کهنه ی قلبم نمک زده است!
دارد به باد می سپرد این پیام را:
سیب دلم برای تو ای دوست، لک زده است

سلام دوست من

آخی

آخی

سارا جمعه 5 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:59

روحم را شستشو میدهم با کلمات بازیگوشی که از افکارم آویزان میشوند
این جملت برای من خیلی بیش از یه نوشتست! خیلی ازش خوشم اومد
درنگ می کنم شاید....
امیدوارم بازیگوشی ها و مسافر کوچولو نذارن مثه آدمک بزرگا شی!!! خیلی دنیاشون بده!!!!
هوای مسافر کوچولو رو هم داشته باش !!!

سلام دوست من

مرسی

چشم ، چشم ، چشم

مهتاب جمعه 5 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 15:40 http://www.lovelygirls3.blogfa.com

سلام
فکر نکنم فقط من از خوندنشون لذت ببرم چون احساستون رو خالصانه بیان میکنید همه با خوندنشون احساس لذت میکنن
موفق باشید

سلام دوست من

درسته ، ببخشید

مرسی که همیشه به یاد من هستی

آشمیرا جمعه 5 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 17:56

و اما چه خوب درکش میکنی.....
به درکت عمل کن





www.eshghema.blogsky.com

سلام دوست من

باید درکش کرد ، چون فقط اونه که درکم میکنه

چشم

فاطمه جمعه 5 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 19:43 http://WWW.HONY-2F.BLOGFA.COM

سلام...
داداشی بیا ببین چی شده...

سلام دوست من

چی شده

بیتا جمعه 5 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 22:23 http://khaste-nabash.blogsky.com

سلام
به قول خودتون بی صبرانه منتظر حرفهای ثقیلتون و ماجراهای شما وشازده کوچولو هستم

سلام دوست من

چشم

samira دوشنبه 15 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 17:44 http://www.samirah.44.com

سلام شازده

کجایی نیستی

سلام دوست من

به خدا هر کاری میکنم نمیتونم وارد وبلاگت بشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد