دل نوشته های یک پسر خوب

تا نرم و نازک هستند درشتی کنند و چون درشت شوند نرمی و لطافت

دل نوشته های یک پسر خوب

تا نرم و نازک هستند درشتی کنند و چون درشت شوند نرمی و لطافت

شازده کوچولو و بیقراری

فرشته های باغ همسایه سرک میکشند از دیوار احساسات یخ زده قلبم

                                                         

دستان و رگهایی که با سرمای احساساتت جریحه دار میشود

                                              

افتادن در باتلاق کویر زندگیم ، از دیگر شاهکارهای احساسات سرد توست 

                                                        

زود پیدا میکنم دفترچه خاطرات بی تو بودن را ، چه بیقرارم در یافتن تو 

                                                         

با آغوش گرمت ، باز پذیرای احساسات من هستی ، ولی دیر رسیدم و در کویر زندگی غرق شدم

                                  

بیقرارم برای رفتن ، برای رسیدن ، برای مردن و برای با تو بودن 

                                                          

بیقرارم برای درکنارت بودن ، احساسم تهیست ، برای نگاه کردن در چشمانت 

                                         

چه صادقانه میگویم ، میخواهم بروم ، تو دیگر نیستی برای با من بودن  

                                               

مرا در کویر رویاهایم سوزاندی ، شاید سوختن عادتی باشد برای من 

                                                   

سرزمین کویری مرا آباد کردی با نگاهت ، ولی چه زود ویرانش کردی  

                                         

ای کاش بمانی در کنارم تا سوختن مرا نظاره کنی ، شاید از شعله های من احساساتت دوباره گرم شود 

                                                                    

شاید شاید شاید ، تکرار روزها و لحظات ماست این شایدها  

                                                 

                           

                                           

                                                                  

خیلی گرفته بود امروز ، روز خنثایی بود 

                                                               

شازده کوچولو درگیرکارای هر روز و درگیریهاش بود 

                                                        

منم بیقرار ، بیقرار برای با ... بودن ، برای در .... گرفتن ، برای ...... 

                                               

امروز کلا به بیقراری گذشت ، شاید فردا بهتر باشه 

                                                           

ولی امیدی نیست ، شازده کوچولوی خودم ، هم فهمیده  

                                                 

بیچاره اونم مثل من عادت کرده به بیقراری

نظرات 11 + ارسال نظر
بیتا شنبه 6 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:27 http://khaste-nabash.blogsky.com

باغ همسایه کجاست آیا؟؟؟
کویر باطلاق داره مگه آیا؟؟!!!
یعنی الان اونی که براش بیقرارین مرده آیا؟؟!!
پس اگه مرده چه جوری بمونه؟؟!!!
من باز گیج شدم....ببخشید دیگه مغزم توش فقط فرمول و رابطه ست جنبه دیدن این چیزا رو نداره

سلام دوست من

باغ همسایه جایی هستش که همیشه آباد هستش

اره حتما داره ، چون این کویر رو مثل کف دستم بلدم ، آخه من خودم کویر هستم

کسی که بیاد و عاشق نباشه مرده حساب میشه ، کسی که بیاد و عاشق باشه باید عاشقم بمونه

همون سوالهایی که پرسیدی ، تمام متن برمیگرده به همونا

ممنون که وقت گذاشتی برای خوندنشون

مریم شنبه 6 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:49 http://www.gharibishab.blogfa.com

سلام علیرضا جان . خوبی دوست عزیزم . شرمنده اینقدر دیر سر زدم . حقیقتش آنچنان حالش رو نداشتم . نوشته هات خیلی قشنگن واقعا زیبان . آفرین به این دست قلم و قلب پاک .
امروز با حس تازه ای آمده ام .
دوران کودکی !
بخون و نظر بده که سخت منتظر شنیدن حرف های قلب توام .
دوستدار تو مریم

سلام دوست من

مرسی که به یادم بودی

مرسی ، نظر لطقت هستش

میدونم شما هم قلب پاکی دارید ، چون دوستانتون رو فراموش نمیکنید

واااااااااااااااای ، من عاشق دوران کودکی و کلا کودکان هستم

رها... شنبه 6 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 14:28 http://www.vedae-man.blogfa.com

سلام...
شرمنده یه مدته بهت سر نزدم...
مطالبت مثل همیشه قشنگ بود...
مواظب شازده باش...
فعلاااااااااااااااااا...

سلام دوست من

مرسی از اینکه به یادم بودی

نظر لطفت هستش

چشم

حامد شنبه 6 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 14:55 http://www.haamed.blogsky.com

فقط اونجا بشین و سوختن منو ببین. یه همچین چیزی جاستین تیمبرلیک و ریحانا خوندن.

سلام دوست من

نمیشناسمشون و علاقه ای به اهنگهای خارجی ندارم

اگه بخوام گوش بدم هم سلن دیون یا شکیرا یا گروه آکوا رو گوش میکنم همین

مرسی که سر زدی

غریب اشنا شنبه 6 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 18:57 http://www.Gh-ashenamihanblog.com

سلام .... گلم ...کاش همینجوری باشه که نوشتی .... دوست داشتی پیش ما بیا .....

سلام دوست من

هستش ، مطمئنم ، چشم در اولین فرصت

hasti شنبه 6 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 19:24 http://sweetheart1371.blogfa.com

ممنون از نظر قشنگت

عشق یعنی تو بران از خود مرا
عشق یعنی باز میخوانتم تورا

سلام دوست من

مرسی خیلی قشنگ بود

هادی یکشنبه 7 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 04:04 http://www.tobegoo.blogsky.com

ممنون؛ قشنگ بود ...

سلام دوست من

خواهش میکنم ، مرسی که سرزدی

مهتاب یکشنبه 7 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:26 http://www.lovelygirls3.blogfa.com

سلام
بازم مثل همیشه زیبا و تاثیر گذار بود
امیدوارم روزهای بیقرایت خیلی زود به پایان برسن
موفق باشی

سلام دوست من

مرسی ، ممنون که سرزدی

منم امیدوارم

نگین یکشنبه 7 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 16:05 http://www.mininak.blogsky.com

هیچ وقت امیدتو از دست نده نه تو نمه شازده کوچولو
غم انگیزترین احساساتم می تونن شیرین باشن
این چیزیه که به همه میگم

سلام دوست من

چشم

اره به اینجاش فکر نکرده بودم ، ولی فکر کنم شیرین باشه

ممنون که به منم گفتی

مهدی افشار کهن یکشنبه 7 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 16:18 http://www.andishekohanblogfa.com

شازده درود بر تو دلم واست تنگ شده دیگه سر نمیزنی به من

سلام دوست من

منم همینطور ، ببخشید این چند وقته سرم خیلی شلوغه

غریب اشنا یکشنبه 7 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 18:03

ممنونم که بهم سر زدی متنتو نتونستم بخونم بازم میام ...

سلام دوست من

خواهش میکنم ، مهم اینه که بهم سرزدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد