دل نوشته های یک پسر خوب

تا نرم و نازک هستند درشتی کنند و چون درشت شوند نرمی و لطافت

دل نوشته های یک پسر خوب

تا نرم و نازک هستند درشتی کنند و چون درشت شوند نرمی و لطافت

دوست شازده کوچولو و دردهای من

خدایا زمینی را گرم کردی و قلبی را شکستی

                                                                

وقتی که گناهان مثل ریشه درختان تاک ، در دل و جانم رخنه میکند 

                                                             

تمام وجودم رو داره فرا میگیره ، هر روز بیشتر نفوذ میکنه ، نفرت 

                                                                                 

دلم باز گرفته از این هوای سمی ، دارم زجر میکشم ، هیچ هوای تازه ای نیست 

                                                              

صدام توی سینه میلرزه برای گفتن حقیقت ، دیگه از امید ، ناامید شدم 

                                                                         

شبایی که دیگه داره رنگش رو میبازه ، بی هویت میشه مثل آدمای زمینی 

                                                                         

دارم کم کم به خودم شک میکنم که زنده باشم ، آخه خیلی وقته آدم زنده ندیدم    

                                                                       

دردهایی که باید اونها رو مثل زندانیان در بند ، با خودم ، به ته سلول تنهاییم بکشم  

                                                                  

وقتی خودت ، احساساتت ، غرورت ، هویتت و ....  زیر پا له میشه ، دیگه خدا هم نمیتونه کمکت کنه 

                                                                       

داری غرق میشی توی کثافتی که ازش زاده شدی ، چه حسی داری وقتی اشک توی چشات جمع میشه  

                                                                      

ولی نتونی گریه کنی ، تنها باشی و نتونی گریه کنی ، فقط توی دلت با تمام وجود و قدرتت فریاد بزنی که تمام وجودت مثل عرش به لرزش دربیاد 

                                                                                   

کی میفهمه چی میگم ، هیچ کس حتی خدا هم نمیدونی چی میگم و مینویسم

                                                                       

شبا دیگه با خودم خلوت نمیکنم ، آخه میترسم منم مثل شب رنگ ببازم 

                                           

                                                               

                                                                   

                                                           

دوست شازده کوچولو داره میره مسافرت یه جای خیلی دور ، دور دور  

                                                                      

یه دوست جدید پیدا کرد چند وقت پیش ، شاید اونم یه شازده کوچولوی دیگه باشه 

                                                            

آخه اونم زیاد درد کشیده ، دیدم ، حس کردم ، درک کردم و .... تمام بدبختیاشو 

                                                                     

چرا سنگ دل شدن آدم بزرگا ، چرا !!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

                                                                    

فقط دوست دارن شازده کوچولوها رو زیر پا له کنن  

نظرات 26 + ارسال نظر
رها... چهارشنبه 10 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 00:24 http://www.vedae-man.blogfa.com

می دونم...
به خدا می فهممت...
اما صبر اجباره...
صبر کن درست میشه...
اصلا انتظار نداشتم این حرفارو از تو بشنوم...
یادمه همیشه از قشنگیا می نوشتی...
عزیزم دنیا ارزششو نداره...
بی خیال...

سلام دوست من

شاید

دیگه داره صبرم سر میاد ، از خودمو آدمایی که هر روز میبینمشون

افسرده شدم ، تموم شد اون شوری که قبلا داشتم

دارم میمیرم از دست آدما

همیشه خوش و خرم باشی

رها... چهارشنبه 10 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 01:08 http://www.vedae-man.blogfa.com

محاله...

سلام دوست من

سارا چهارشنبه 10 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 08:00

خیلی بهتر الان که اشکات نمی ریزه اشکای من که ریخت فهمیدم زیره پام و سست تر از سست کردو اون لظه با سرعت بیشتری داشتم غرق می شدم!!
فقط شازده کوچولو ها رو آدما له نمی کنن! آدما هم دیه رو هم له می کنن! همشون دنبال بالا تر بودنن براشون چه فرقی داره که با چی بالا برن! پاشون و رو هر کس و هر چیزی میذارن!!!

سلام دوست من

مهتاب چهارشنبه 10 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:59 http://www.lovelygirls3.blogfa.com

سلام
نوشته هات واقعا زیبا هستن اینو هر بار میگم
ممکنه تکراری باشه ولی حقیقته
میدونه وقتی از زندگی نا امید بودم تنها با نیروی این جمله از دکتر شریعتی زنده موندم
(اگر تنها ترین تنها شوم باز هم خدا هست )
خیلی شنیدیش
مهم اینه که بهش ایمان داشته باشی
اومده بودم فقط بگم آپم که این شد
به هر حالا خوشحال میشم بیای وبم
منتظرت هستم

سلام دوست من

مرسی



مرسی ، ولی نمیدونم چرا بعضی وقتها خدا هم نیست

چشم حتما

آذین چهارشنبه 10 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 14:58 http://havayetarik.mihanblog.com/

سلام

اومدم سری بهتون بزنم و بگم که

در این شبهای تنهایی برار ای مرغ شب وایی

زیاد نمی خوام وقتتونو بگیرم فقط یه سر بهم بزنید

ر2 آپ کردم

موفق باشید و منتظرتونم

سلام دوست من

ممنون که سرزدی ، چشم حتما میام

فرنوش چهارشنبه 10 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 16:35 http://www.aroosemordeh.persianblog .ir

تو تنهاییت چه خبر بود که ازش می ترسی؟

سلام دوست من

طوفان

hasti چهارشنبه 10 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 18:47 http://sweetheart1371.blogfa.com

این روزا عادت همه رفتن ودل شکستنه

درد تموم عاشقا پای کسی نشستنه

این روزا مشق بچه ها یه صفحه آشفتگیه

گردای رو آینه ها فقط غم زندگیه

این روزا درد عاشقا فقط غم ندیدنه

مشکل بی ستاره ها یه کم ستاره چیدنه

این روزا کار گلدونا از شبنمی تر شدنه

آرزوی شقایقا یه شب کبوتر شدنه

موفق باشی داداش جون


سلام دوست من

مرسی ، نظری که گذاشتی بهم یه حس عجیبی داد

مرسی که منو داداش خطاب میکنی

صفا چهارشنبه 10 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 19:48 http://www.divana-22.blogfa.com

سلام شازده جون ..زیاده سخ میگیری ..زندگی هس...ادما میان و میرن عشق همیشه اس به ادما دل بستن دلتنگت میکنه ....

سلام دوست من

مشکل من ، ادما نیستن ، مشکل من نگاه هرز خودم هستش که از هر بی سر و پایی طلب عشق میکنه ، مرسی که یادم انداختی

hasti چهارشنبه 10 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 19:49 http://sweetheart1371.blogfa.com

داداش جونم یعنی صفحه نفصه نیمه بار گذاری میشه
شرمنده ه ه ه ه ه

بر سنگ قبر من تو بنویس


خسته بود !؟ اهل زمین نبود !؟ نمازش شکسته بود !؟



بر سنگ قبر من تو بنویس


شیشه بود !؟ تنها از این نظر که سر تا پا شکسته بود!؟



بر سنگ قبر من تو بنویس


پاک بود !؟ چشمان او که دائما’ از اشک شسته بود!؟



بر سنگ قبر من تو بنویس


این درخت !؟ عمری برای هر تبر و تیشه بود!؟



بر سنگ قبر من تو بنویس


کل عمر !؟ پشت دری که باز نمی شد نشسته بود!؟

سلام نازنین

میایستم بر قبرستان زندگیم

شاد و خرم ، اهل خاکم ، دعایم بدرقه راهت

میخوانم برایت آواز زندگی و زیستن را

تو خواهی دانست همه چیز را ، حتی شیرینی و تلخی خنده را

میخوانم برایت آواز زندگی و زیستن را

همچون کوه استواری ، همچون درختان پائیزی امیدوار به زندگی دوباره

میخوانم برایت آواز زندگی و زیستن را

خواهی رسید ، میدانم که نزدیکی ، برایت دعا میکنم

حامد چهارشنبه 10 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 20:56 http://www.haamed.blogsky.com

خدا نمیفهمه؟ آخه خدا عرب هست عزیزم و فقط عربی حالیش میشه ما که فارس هستیم هرچی بگیم چیزی نمیفمه.
کجا میخوای بری؟
باز هم میگم مراقب باش آدمها هر آن هزار و یک رنگ و شکل و شمایل از خودشون در میارن و یکرنگ نیستن

سلام دوست من

نه من که فکر نمیکنم ، خدا فارس هستش ، چون اولین قوم یکتا پرست ایرانیها بودن ، و این عربها هستن که خدا رو غصب کردن و .....

پیش خدا

ممرسی از یاد آوریت ، همینطور هستش ، چاره ای نیست باید کنار اومد

فرنوش چهارشنبه 10 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 22:08 http://aroosemordeh.persianblog.ir/

این آدرس جدید وبلاگمه

سلام دوست من

مرسی ، حتما سر میزنم

بیتا پنج‌شنبه 11 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 00:29 http://khaste-nabash.blogsky.com

سلام

نمی دونم چی بگم...اما مطمئنم نوشتن بهتون حس خوبی می ده...اینجوری می تونین دیگران رو در احساساتتون سهیم کنین...
به عنوان یه دوست (اگه شما به عنوان دوست قبول داشته باشین)توی این دنیای مجازی اعلام می کنم می تونین روی کمک همه ی ما حساب کنین ...ما همه با هم هستیم
امیدوارم شازده کوچولوها هم همیشه شاد باشن ...همیشه و همسشه

سلام دوست من

بله ، مرسی که درک میکنید

حتما ، مطمئن باشید شما هم برای من دوست خوبی هستید

مرسی ، ممنون که سرزدی

مهتاب پنج‌شنبه 11 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:02 http://www.lovelygirls3.blogfa.com

سلام
مطمئن باش خدا همیشه هست
فقط گاهی وقتا ساکت میمونه تا بیشتر صداش بزنی

سلام دوست من

حتما هستش

اره باید اینطوری باشه ، اینطوری خالصتر هستش

آرام پنج‌شنبه 11 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 14:44 http://www.lovelove1.blogfa.com

سلام دوست عزیز
دوست عزیز وبلاگ جالب و زیبایی داری اگر امکان دارد به ما هم سر بزنین و خواهشاَ در نظر سنجی های جدید سایت ما حتمی شرکت کنید نظر هم یادت نره
حتی شما دوست عزیز
باتشکر مدیریت سایت
A*R*P

سلام دوست من

ممنون که سرزدی

چشم حتما سرمیزنم و شرکت میکنم

نگین پنج‌شنبه 11 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 16:14

مثه همیشه زیبا بود . ولی می دونم چرا این قدر عمگینی
بزرگترا همیشه ناخواسته شازده کوچولوهای زیادی رو زیر پاشون له می کنن ...بیشتر مراقبش باش ... هیچگس جز خودت نمی تونه مراقبش باشه

سلام دوست من

مرسی از اینکه درک میکنی

ای کاش همه زیر پاهاشون رو هم میتونستن ببینن ، چشم حتما ازش مراقبت میکنم ، چون هر کسی لیاقت شازده کوچولو رو نداره

رها... پنج‌شنبه 11 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 22:14 http://www.vedae-man.blogfa.com

سلام...
بهتری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
راستی این انیمیشن آبیه کنار نظرم منم؟؟؟؟؟!!!!!
چه جیگری بودم خبر نداشتم!!!!!!!!!!!!!!!!!!

سلام

مرسی که سر زدی

فکر کنم شما زیباتر از اون باشید

شادی خانوم پنج‌شنبه 11 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 23:44

سلام مهندس جون
کم پیدایی دادا
بیا پیشمون
تازشم متن ات با حال بود
خیلی خوشم اومد
مرسی مرسی
بوس

سلام دوست من

شرمنده ، چشم خدمت میرسم

بوس

شادی خانوم پنج‌شنبه 11 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 23:47 http://mohandesin-jahad.blogfa.com

وبلاگم رو یادم رفت بزارم
فدات

سلام دوست من

مرسی

عرشیا ارش جمعه 12 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:09 http://www.tarafdaran021.blogsky.com

سلام مهربون

با دومین کلام و حرف های عرشیا به روز شدیم سر بزن خوشحال میشیم

منتظرت هستیم

سلام دوست من

چشم حتما سرمیزنم ، مرسی که اومدی

حامد جمعه 12 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:49 http://www.haamed.blogsky.com

کجایی پسر؟سایت ویکی ل یکس اصلا باز نمیشه حتی از راههای در رو. دولت آم ریکا بستتش

سلام

از شانس ماست دیگه

alone جمعه 12 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 15:51 http://s-m142.blogfa.com/

سلام ممنون که بهم سر میزنی

سلام دوست من

خواهش میکنم

hasti شنبه 13 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:12 http://sweetheart1371.blogfa.com

یک بوم خط خطی، دو سه طرح سیاه و مات / پیوست عاشقانه ی ما هم به خاطرات

این روزهــــا دوباره دلم تنـگ می شود / این روزهـــا دوبــاره غزل گفته ام برات

از وزن شــعرهــای تو بیــرون نمــی زنـــم / مفعول و فاعــلات و مفاعیل و فاعــلات

ذهنم حیــاط خلـوتِ افکارِ گرگ و میش / روحم اسیـــر کشمکش ذهن بی ثبــات

شطرنج چشم هــای تو دل را تبــــاه کرد / اسب سفید کیش، وشاه سیـــاه، مــات

یک بوم خط خطی، دو سه طرح سیاه ومات / این آخرین نگاه به دنیاست، مرگ، کات

سلام دوست من

مرسی از غزل قشنگت ، بهت سر میزنم

امیر سه‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 07:26

درک میکنم تو را و حس میکنم تنهاییت را
ایا چاره ایی جز این هست؟
گاهی ژذیرفتن شکست سر اغازی است برای ژیروزی
ژس به فکر شکستی که خوردی نباش به این فکر کن که خود را در جشن ژیروزیت مهیا کنی
یادها فراموش نخواهد شد. حتی به اجبار و دوستی ها ماندنی خواهد شد حتی با سکوت
{او را دوست بدار چرا که نمیتوانی فراموشش کنی}
علی بوس
این ا رو ژاک کن خواستی

سلام دوست من

ممنون که میفهمی

شاید ، نمیدونم

حتما همینطور باید باشه

نمیدونم دیگه باید چی بگم و چیکار کنم

حرفت رو قبول دارم

همینکار رو میکنم ، چاره ای دیگه ای ندارم

مرسی ، بوس

sweet girl! جمعه 3 دی‌ماه سال 1389 ساعت 15:39

فکرنکنم چیزبدی نوشته باشم که پاکشون کردی!!!اگه ناراحتت کرد ببخش منو

سلام دوست من

من چیزی رو پاک نکردم ، نه کسی از دستت ناراحت نیستم

تو ببخش اگه مشکلی پیش اومده ، شاید نظرت رو توی پست دیگه ای نوشتی

[ بدون نام ] شنبه 4 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:09

پیداش کردمتوپست شازده کوچولووعشق غریب بود
شرمنده!

سلام دوست من



مرسی که سرزدی

سمیرا دوشنبه 6 دی‌ماه سال 1389 ساعت 20:27 http://www.samirah.44.com

سلام به این پسر خوب

ممنون که سر زدی

مطالب وبلاگت خیلی ارامش بخشند

سلام دوست من

ممنون از لطف و نظرت ، خوشحالم که به کسی آرامش میده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد