دل نوشته های یک پسر خوب

تا نرم و نازک هستند درشتی کنند و چون درشت شوند نرمی و لطافت

دل نوشته های یک پسر خوب

تا نرم و نازک هستند درشتی کنند و چون درشت شوند نرمی و لطافت

تنهایی و افکار من

سکوت بی پرده شب ، آرامش با تو بودن

                                                          

مثل شب که دریا رو توی خودش پنهان میکنه ، من جایی رو ندارم برای پنهان کردن تو  

                                       

تردید دارم از این حس دوگانگی ، شاید ، ای کاش

                                                
حس قشنگیه وقتی فراموش میکنی دنیا رو

                                                      

این درد رو به امانت گذاشتم ، دیگه فراموشت نمیکنم

                                                        

راههای زیادی هستش برای رسیدن به احساساتم ، فقط باید بگردی و پیداش کنی

                                                                    

قانونش اینه که تو برنده ای و من بازنده ، همیشه که اینطور بوده

                                                                          

داستان عشق رو دیگه از بری ، دیگه انسانی نمونده برای عاشقی

                                                                         

آسمون هم داره نگاه میکنه ، یواشتر آدمها همین نزدیکیها کمین کردن

                                                                    

قانع هستم به این تنهایی ، شاید این فرصتی باشه برای خودسازی

                                                                                

هیچ جایی نیست که تو رو پنهان کنم از دست آدمها

                                                                         

پناه میبرم به افکارم ، آخه تنها جاییه که هیچ آدمی نمیتونه بهش نفوذ کنه ، تو رو اونجا پنهان میکنم ، بهت قول میدم که امنترین نقطه زمینه ، پس بیا

                                                                          

شاید دیگه وقتی نباشه ، من هم چشمام رو میبندم به روی تو ، مثل همه آدما

                                                                       

وقت خوابه ، میسپارمت به افکارم ، شب خوش

                                                    

                                                   

                                            

                                                               

ای شازده کوچولوی شیطون 

                                                                

امروز برام از سرزمینهای دوردست گفت ، از جایی که اومده بود ، به جاهایی که رفته بود

                                                        

مثل همیشه ، اون نگاه و لبخند قشنگش ، داستانش رو زیباتر میکرد

                                                 

با کوله باری از خاطرات گذشته ، رفت به سفر ، با کوله باری از تجربه برگشت

                                                           

احساس میکنم کمی بزرگتر شده

                                                           

الان هم داریم باهم غروب خورشید رو تماشا میکنیم ، آخه روی زمین روزی یکبار خورشید غروب میکنه ، پس نباید فرصت رو از دست داد

لذت با شازده کوچولو بودن

گرمترین روزهای زندگیم را برای تو پنهان کرده ام

                                                          

افقهای روشن امید در تاریکی ، ندای تو را سرمیدهد 

                                            

زمزمه های با تو بودن ، هر روز و هر لحظه بیشتر جان میگیرد ، تو نزدیکی میدانم

                                                                      

کوچ پرندگان از سرزمین رویاهایم ، دیگر دلشان اینجا نیست ، پرواز میکنند به امید سرزمینی آباد و سرسبزتر

                                                        

دوردسترین انسان روی زمین را خواهم یافت ، عاشقش میشوم ، دنیای خود را با او تقسیم میکنم  ........  چه ساده لوحانه میاندیشم 

                                                            

مثل نامه هایی که در تاریکی دستنوشتهای یک هجنسگرا غوطه ور است 

                                                               

روح درهم پیچیده آدمهای مترسکی ، وحشتی از گذشته ، ترسی از آینده
                                                                                       

گریه های کودکی که مادر را فرامیخواند ، سرزمینی دیگر مرا میخواند 

                                         

باید من نیز از این سرزمین کوچ کنم ، دیگر اینجا شوره زار است

                                                        

دشتهای غم زده قلب خاکیم ، دیگر جای زیستن نیست 

                                                                 

آشناترین لحظه ، برای گم شدنهای پی در پی ، بازتاب افکار یک غریبه در ذهنم 

                                                         

قتل یک حس و احساس دیگر در قلبم ، باز فریادهای آشناییم را سکوت میکنم  

                                                           

شاید وقتی نباشی برایت بخوانم ، قصه عشق پاکم را 

                                                               

میدانم میشنوی مرا ، پس یکبار دیگر بخوان مرا ، اینبار پاک و بی آلایشتر سوی تو پرواز میکنم 

                                                                   

                                                  

                                                         

                                                               

وای که امروز چقدر لذت بخش بود ، وقتی از خواب بلند شد با لبخند همیشگی شازده کوچولوییش ، دلم واسه نگاههاش تنگ شده بود ، حالا اون اینجاست ، دوباره کنارم ، دیگه نمیخوام از دستش بدم  

                                                   

کلی باهم حرف زدیم ، از دوری و دلتنگیها و ....... ، البته شما رو هم فراموش نکردم ، گفتم که دل همتون براش یه ذره شده بود 

                                                       

کلی هم بازی کردیم به رسم ایام گذشته ، تا دوباره با محیط اخت بگیره کمی آزادش گذاشتم  

                                             

راستی ، گفت بهتون بگم همتون رو دوست داره و هر روز بهتون فکر میکرده 

 

هنوز نتونستم شازده کوچولو رو از عقایدش منصرف کنم ، فردا شب درموردش بیشتر صحبت میکنم

شازده کوچولوی من برگشته

ضربات تازیانه بر روحم ، سایه عشق نافرجامیست که در قلبم سنگینی میکند 

                                                          

 آرام و بی صدا ، یواش ، یواش  

                                                         

حتی نفهمیدم کی اومد ، اومد و بی درد نفوذ کرد توی اعماقم  

                                                                   

رگهام رو لمس کرد و توی خونم محو شد 

                                                             

هر لحظه احساسش میکنم توی رگهام ، وقتی به قلبم میرسه نفس کشیدن برام سخت میشه  

                                                        

نمیدونی چه دردی داره ، وقتی احساس میکنی و نتونی بیان کنی  

                                                                      

آرامش قبل از طوفان ، شایدم خاکستر زیر آتش 

                                                                        

لحظه های قشنگ زندگی رو به یاد میارم

                                                                        

هیچ وقت فراموش نمیکنم ، لحظه تلخ درک عشق رو

                                                                         

مثل قصه های کودکی بازیگوش ، که مادر توی گوشش زمزمه میکنه

                                                                    

روی کویر تنم ، جای پای کسی رو حس میکنم ، نمیدونم کیه ، میشینم منتظرش ، شاید دوباره رد بشه 

                                                                           

انکارش نمیکنم ، مثل نگاههای بی احساس و تحقیر کننده آدما 

                                                                           

ترس از گفتنش دیگه ندارم  

                                                                        

روح و تن رو آزاد میکنم ، شاید دوباره پر بکشم ، به اونجایی که ازش اومدم  

                                                 

                                                 

                                        

                                                             

بار اول که دیدمش ، خسته و پریشون بود 

                                                       

تک و تنها ، یه گوشه از این کویر زندگیم ، باهاش حرف زدم  

                                            

باهاش نقاشی کشیدم ، خندیدم ، گریه کردم ، خوابیدم و بیدار شدم 

                                           

تازه از راه رسیده ، امشب خسته هستش ، بگیر بخواب ، فردا باهم حرف میزنیم 

                                                                             

نمیدونید شازده کوچولوی من ، موقع خواب چقدر زیباست