دل نوشته های یک پسر خوب

تا نرم و نازک هستند درشتی کنند و چون درشت شوند نرمی و لطافت

دل نوشته های یک پسر خوب

تا نرم و نازک هستند درشتی کنند و چون درشت شوند نرمی و لطافت

دلتنگیهای شازده کوچولو

این یک حقیقت تلخ هستش ، شایدم یک ملودی دردناک 

                                                               

وقتی ماهی کوچیک دلت هوای دریا رو میکنه ، تویی که حتی دریا رو ندیدی  

                                                                          

تویی که زمزمه های انسانیت رو به فراموشی سپردی  

                                                                      

دلهایی که پاک و ساده از گذر زمان برای دیدنت لحظه شماری میکنن 

                                                                           

تنهایی که هر لحظه روان و جسمت رو در هم میپیچه 

                                                                   

اونوقته که دیگه ماهی کوچیکت توی حصار دلت غرق شده و کار از کار گذشته 

                                                                       

خیلی بی تفاوت به زندگی ادامه میدی ، مثل آدمایی که توی زندگیت وارد میشن 

                                                              

دلم میسوزه برای روزهای رفته و بیقرار روزهای آینده 

                                                  

دعا نکن دیگه دعاهات هم بی اثر شده ، زندگی همینه 

                                                        

بازی شروع شده ، تو برنده ای و من بازنده 

                                                            

پس بزار به حصار تنت برسم تا مثل ماهی کوچولوم توی اون غرق بشم 

                                                          

                                                

                                                            

                                                                        

شازده کوچولوی من ، گذر زمان تو رو به این ناکجاآباد آورد 

                                                                            

شاید الان داری به این فکر میکنی که چرا توی سیاره ما خورشید فقط روزی یک بار غروب میکنه   

                                                                      

میدونم که دلت برای سیاره و گل و غروب چند باره خورشید و تمام چیزهایی که از آن تو هستش تنگ شده 

                                                                   

اگه صبر کنی ، گذر زمان برت میگردونه به همونجایی که ازش اومدی 

                                                                   

فقط صبر کن مثل من

نظرات 14 + ارسال نظر
نسیم جمعه 6 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:46 http://www.ranginkaman-baham.blogfa.com

سلام بالاخره آپ کردى
دیر به دیر میاى

سلام دوست من

مرسی که بیادم بودی باز اومدی به وبلاگ خودت

این روزمرگی و تبلی خودم باعث شرمندگی شده

shadi جمعه 6 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 19:11 http://shadi.blogsky.com

چه عجب اپ شدی جیجلی..........

سلام دوست من

مرسی ، خوب دیگه

بیتا شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:08 http://khaste-nabash.blogsky.com

سلام

خوبین؟خدا رو شکر که بالاخره درست شد همه چی...راستی هیچ وقت فک نکنین دعا بی اثره....

یک نفر دلش شکسته بود / توی ایستگاه استجابت دعا / منتظر نشسته بود / منتتظر،ولی دعای او / دیر کرده بود / او خبر نداشت که دعای کوچکش / توی چار راه آسمان / پشت یک چراغ قرمز شلوغ/ گیر کرده بود
*
او نشست و باز هم نشست
روزها یکی یکی
از کنار او گذشت
*
روی هیچ چیز و هیچ جا
از دعای او اثر نبود
هیچ کس
از مسیر رفت و آمد دعای او
با خبر نبود
*
با خودش فکر کرد
پس دعای من کجاست؟
او چرا نمی رسد؟
شاید این دعا
راه را اشتباه رفته است!
پس بلند شد
رفت تا به آن دعا
راه را نشان دهد
رفت تا که پیش از آمدن برای او
دست دوستی تکان دهد
رفت
پس چراغ چار راه آسمان سبز شد
رفت و با صدای رفتنش
کوچه های خاکی زمین
جاده های کهکشان
سبز شد
*او از این طرف، دعا از آن طرف
در میان راه
باهم آن دو رو به رو شدند
دست توی دست هم گذاشتند
از صمیم قلب گرم گفت و گو شدند
وای که چقدر حرف داشتند
*
برفها
کم کم آب می شود
شب
ذره ذره آفتاب می شود
و دعای هر کسی
رفته رفته توی راه
مستجاب می شود


"موفق باشید"

سلام دوست من

مرسی بهترم ، حتما همینطوره اعتقاد و امید هستش که انسان رو زنده نگهداشته

خیلی قشنگ بود ، آرومم کرد

یک دنیا ممنون

حاج زنبور بازیگوش یکشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 18:52 http://www.sabok-ball.blogfa.com

این یکی از بهترین گل های دشت ما هست که عسل خوبی میده تقدیم به تو

_______@@@@@@___________@@@@@
_______@@@________@@_____@@_______@
________@@___________@@__@@_______@@
________@@____________@@@__________@@
__________@@________________________@@
____@@@@@@___________________@@@@@@@
__@@@@@@@@@_________________@@@@@@@
__@@______________________________________@@
_@@_____آپــــــــــــــــــــــم@@@@@آپـــــــــــــــــــــم_____@@
_@@_____آپــــــــــــــــــــــم@@@@@@آپــــــــــــــــــــــم___@@
_@@@ __آپــــــــــــــــــــــم@@@@@@آپــــــــــــــــــــــم__@@@
__@@@@_____________@@@@____________@@@@
____@@@@@@_____آپــــــــــــــــــــــم______@@@@@@
_________@@___________________________@@
________@@___________@@_____________@@
________@@@________@@@____________@@
________@@@______@@@__@__________@@
_________@@@_____@@@___@@@@@@@
__________@@@@@@@
___________________@
____________________@
_____________________@
______________________@
________________________@

آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآپـــــــــــــم زود بیا

سلام دوست من

مرسی که بهترین و زیباترین رو برام فرستادی

زیباپرستان همه چیز رو زیبا میبینن

چشم ، حتما میام

مریم یکشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 19:02 http://www.gharibishab.blogfa.com

سلام علیرضا شازده کوچولو ازت خبری نیست .

یه سری هم به من بزن دلتنگ حضورم.

زندگی دوبال دارد ............. دو بال ................به وسعت مرگ

سلام دوست من

ببخشید روزمرگی بیش از حد نمیزاره بیام

چشم حتما میام

قاتل دوشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 14:09 http://black-down.blogfa.com

nice..............

سلام دوست من

مرسی که سرزدی

قاتل سه‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:46 http://black-down.blogfa.com

بعضی وقتا همه چیز رو میشه با یه گلوله تموم کرد .

سلام دوست من

راههای زیادی برای تمام کردن هستش

انتخاب با خود آدمها هستش

قاتل سه‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 14:11 http://BLACK-DOWN.BLOGFA.COM

یکی از آهنگهای قدیمی پینک فلوید با صدای راجر واترز

سلام دوست من

قشنگ بود مرسی

من سه‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 15:50 http://mitoonam.blogsky.com

سلام اومدم نظر بدم. نظر بیتارو خوندم اصلا یادم رفت چی میخواستم بگم.خیلی قشنگ بود.لذت بردم.

ما که نرفتیم به سیارش دلمون برای اونجا تنگ شده چه برسه به خود شازده کوچولو که محل زندگیش بوده.من نمیدونم چرا اونجا رو ول کرده اومده اینجا

سلام دوست من

حتما نظر قشنگی بوده مرسی

نمیدونم شاید به امید یافتن یه همدم و دوست همیشگی اومده روی این کره خاکی

بیتا سه‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 18:55

سلام

خواهش می شه...امیدوارم همیشه شاد و پیروز باشید

سلام دوست من

مرسی که بازم به وبلاگ خودت سرزدی ، شما هم همینطور

بیتا شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:18

سلام

من دلم واسه روزایی که اینجا همش داستانهای شازده کوچولو بود تنگ شده.....امیدوارم همیشه موفق باشید

سلام دوست من

اره راست میگی

یه وقتهایی دلم واسه خودم هم تنگ میشه

مرسی که به وبلاگ خودت سر میزنی

حامد شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 14:50 http://www.haamed.blogsky.com

هروقت نظر دادم گفتی:این نوشته ها از روی دلتنگی یا ناراحتی نیست.
خوشحالم که مینویسی دوست من

سلام دوست من

منم خوشحالم از اینکه دوستان خوبی دارم

حتما میام پیشت

فرنوش شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 19:16 http://aroosemordeh.persianblog.ir/

سلاااااااااااام... اتفاقا تازگی که به شدت منتظر چیزی بودم به خواهرم گفتم کشف جدیدی کردم ... اینکه ما آدما صبر رو دیگه بخش مهم و موثری از زندگی نمی دونیم!!!...

سلام دوست من

آره بابا اینطوریاست ، تازه ما خودمون رو هم جزئی از اون قسمت نمیدونیم

پ شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 20:30 http://dadashmahdi83.persianblog.ir/

سلام نیستی داشی

سلام دوست منن

ببخش ، بیش از حد سرم شلوغه ، مرسی که هنوز بیادم هستی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد