دل نوشته های یک پسر خوب

تا نرم و نازک هستند درشتی کنند و چون درشت شوند نرمی و لطافت

دل نوشته های یک پسر خوب

تا نرم و نازک هستند درشتی کنند و چون درشت شوند نرمی و لطافت

باز فریاد میزنم

 

 

علفهای هرز افکارم 

                                                  

جنگل احساساتم 

                                                     

در بیکران افقهای گم شده قلبم 

                                               

باز فریاد میزنم 

                                              

شاید وقت رفتن دوباره است 

                                                              

چشمانم را میبندم 

                                       

باز غوطه ور میشوم 

                              

با دردهای خسته هر شبم 

                                                       

باورهایم را فراموش کرده ام 

                                              

زندگی را در شراب نگاهم شستشو میدهم 

                                               

روز دیگر خواهم رفت 

                                                       

روز دیگر خواهم ایستاد 

                                                               

فریاد خواهم زد 

                                                          

هیچ کس را باور نکن ، زندگی پوشالیست  

                                                          

نظرات 8 + ارسال نظر
علی امو جمعه 10 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:43 http://www.emolover.blogsky.com

سلام گلم
چطوری؟خوبی؟نیستی هااااا....

سلام دوست من

خوشحالم که برگشتی

در ا.لین فرصت بهت سرمیزنم

اسمان شنبه 11 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 20:38

در این دنیا که نا مردان عصا ازکور میدزدند من از خوش باوری انجا محبت جستجو میکردم
آپم
بی معرفت سری هم به ما بزن

سلام دوست من

عذر میخوام

حتما بهت سرمیزنم

Haamed شنبه 11 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 22:43 http://www.haamed.blogsky.com

مال من پوشالش هم خراب شده

سلام دوست من

خوشحالم که دوباره میبینمت

امید یکشنبه 12 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:45 http://hoolu.blogfa.com

اومدم ها...دباره...صورتتون مث هلو باشه..
تبادل؟

سلام دوست من

ممنون که به وبلاگ خودت سرزدی

شما لینک شدید

پسربختیاری چهارشنبه 15 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 23:09 http://arameshboys.rozblog.com/

سلام
خوشحال میشم به وبلاگ من بیای

سلام دوست من

ممنون که به وبلاگ خودت اومدی

چشم حتما میام پیشت گلم

کیمیا دوشنبه 27 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:55

خیلی عالی بود

سلام دوست من

ممنون از نظر قشنگت

ای کاش آدرس وبلاگت رو میزاشتی تا بهت سرمیزدم

غریب - آشنا دوشنبه 27 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 14:19 http://gharib-ashena.blogfa.com/

سلام شازده خوبی؟
جنگل بدون علف میشه باغ! جنگل رو با همه علف های هرزش دوست دارم، حتی با گزنه هایی که باید با احتیاط از کنارش رد بشی
چرا، باور کن باید چند نفری رو باور کرد
موفق باشی

سلام دوست من

باور کردن سخته ، فراموش کردن سختتر

شاید حق با تو باشه

باید حصارها رو شکست ، باید از دیوار بلند احساسات پرید

mahdihainyahoo.com سه‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 23:12 http://gravatar.com

salam chetoli azizam vooy cheghde mahi

سلام دوست من

مرسی که به وبلاگ خودت سرزدی

ای کاش آدرس وبلاگت رو کامل مینوشتی تا بتونم بهت سر بزنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد