دل نوشته های یک پسر خوب

تا نرم و نازک هستند درشتی کنند و چون درشت شوند نرمی و لطافت

دل نوشته های یک پسر خوب

تا نرم و نازک هستند درشتی کنند و چون درشت شوند نرمی و لطافت

داستان شازده کوچولو

اینجا تاریکه ، کسی صدای منو میشنوه  ........  

کی اینجا رو خط خطی کرده ، چرا تمومش نمیکنی ، ضربه آخرو بزن 

فقط مواظب باش ، جوری بزن که درد بکشم 

آخه من رفیق  دردم  

 

 

توی چشماش نگاه کردم ، به من زل زده بود 

چیه باز شازده کوچولو ، بازم خجالت میکشی حرفتو بزنی 

چرا نمیخوای قبول کنی ، گلی وجود نداره

اون گل مال کتابها هستش ، مگه قصه خودتو نخوندی 

چیه چرا باز داری اونطوری نگاه میکنی 

وای

ببخشید ، فراموش کردم کتابت رو برات بخونم ..........

نظرات 4 + ارسال نظر
صابر جمعه 23 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:30 http://ps-neghab.blogsky.com/

علیرضا یه جورای می خوام این نوشتتو بفهم ولی چرا نمیشه؟

دارم تحلیلش می کنم تا ببینم آخر سر چی ازش درمیاد....

کتاب...شازده...گل..خوندن

سلام
زیاد سخت نگیر چون زیاد پیچیده نیست
همه تجربش میکنن یکی شدید و یکی خفیف
نباید فکر کنی باید درک کنی
موفق باشی

من جمعه 23 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 19:37 http://mitoonam.blogsky.com/

اٍ............. نکن
ولش کن شازده کوچولورو
نه ناراحت نشو علیرضا بهت دروغ میگه
آره گل هست اون دوردورا همینم قشنگه درگوشت میگم به کسی نگو یواشکی شبا به ستارت نگاه کن باهاش حرف بزن گل هست چون تو هستی
آفرین آروم باش وقتی علیرضا باهات اینجوری حرف زد فقط زل بزن بهش هیچی نگو افرین

سلام دوست من
نمیدونم چرا دودل شده
ولی کم کم درستش میکنم باید واقعیت رو قبول کنه
من که میگم باورش نمیشه شما بگید شاید باور کنه

بیتا جمعه 23 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 23:21 http://khaste-nabash.blogsky.com

اول سلام...
کی گفته گل وجود نداره؟؟وقتی شازده کوچولو هست مگه میشه گلش نباشه؟؟!!!

سلام دوست من
باید هم اینطور باشه وگرنه شازده کوچولو بدون گلش هیچی نیست
بهش قول دادم کمکش کنم تا پیداش کنه

من شنبه 24 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 14:35 http://mitoonam.blogsky.com/

چرا نمیخوای قبول کنی ، گلی وجود نداره....
پس چرا این جملرو بهش میگی بالاخره خودت قبول داری گل هست یا نه؟

سلام دوست من
هست
باید خودشم بخواد اونوقت پیداش میکنه
ولی نمیدونم چرا بعضی وقتها بازم دودل میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد