دل نوشته های یک پسر خوب

تا نرم و نازک هستند درشتی کنند و چون درشت شوند نرمی و لطافت

دل نوشته های یک پسر خوب

تا نرم و نازک هستند درشتی کنند و چون درشت شوند نرمی و لطافت

اولین درس شازده کوچولو

واژههای تنهایی یکی پس از دیگری در گذر زمان گم میشود و هر زمان واژه ای تازه خودنمایی میکند  

تیک تیک ساعت نشانی از مرگ لحظه ها دارد و من هنوز در حال زندگی در لحظه های مرده 

لحظه هایی که نشان از مرگ تدریجی در انقلابی از زمان در آینده دارد 

پیش میروی تا سیاهی مرگ را در پس لحظه ها نومید کنی  

 

  

از دست این شازده کوچولو بازم تسلیم کاراش شدم

گوسفند رو با تمام دردسراش پذیرفتم

ولی یک چیز بزرگ رو فهمیدم

اینکه تمام گوسفندهای دنیا باید صاحبی داشته باشن 

شازده کوچولو هم فهمید که گوسفند نمیتونه یه سوغات باشه بلکه اون یک ، یک ..... نمیدونم شاید هر چی که شما فکرشو بکنید همونه  

امیدوارم که دور گوسفندان زندگیتون حصار بکشید تا بلایی که سر من اومد سر شما نیاد 

نظرات 4 + ارسال نظر
منم یکشنبه 2 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 21:04 http://mitoonam.blogsky.com/

سلام

بالاخره پذیرفتی
خوبه شازده کوچولو هم فهمید
این دردیست آشنا (زندگی در لحظات مرده).پیش رفتن تا نا امید کردن سیاهی مرگ مرهمیست برین درد

سلام دوست من

به هر حال اجباری بود دیگه باید قبول میکرد

خوشحالم که منظورم رو تا حدودی رسوندم و از اینکه هنوز آدمهایی هستن که کلامات رو درک میکنن

هادی دوشنبه 3 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 04:23 http://www.tobegoo.blogsky.com

وقتی اینقدر ناامیدی که لحظهات مرده است چجوری میشه سیاهی رو ناامید کرد ...

سلام دوست من

توی زندگی لحظاتی هست به نام نومیدی که ضرورتش ایجاب میکنه که باشه ، آیا زندگی شما چیزی هست که انتظارش رو دارید و به تمام خواسته هات رسیدی
زیباترین لحظات ، زندگی در لحظات گمشده هستش که راه رو نشونت میدن

بیتا دوشنبه 3 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:28 http://khaste-nabash.blogsky.com

می گم نمی شه ساعتتون رو دیجیتالی کنین؟؟آیا!!!

شازده کوجولو با نمکی دارین

راستی چرا حالا دور گوسفندها حصار بکشیم؟؟؟دور باغچه حصار کشیدن دردسرش کمتره گمون کنم

سلام دوست من

اره میشه دیجیتال کرد ولی صدای تیک تیک ساعت یه دنیای دیگه داره

بیشتر شیطونه تا با نمک ولی درست میشه یه روز

میدونستی دنیای ما پر از باغچه هستش ، و اینکه تعداد گوسفندان هم خیلی بیشتر . پس بهتره تمام گوسفندان رو درون یک حصار قرار داد نه برای هر باغچه یک حصار
البته نظر شما هم خوبه به شرط اینکه توجیه اقتصادی داشته باشه

azra دوشنبه 3 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 19:46 http://maheshab.blogsky.com

تا دلت بخواد زیاده!
لحظه های مرده!

کمی شاد تر باشی هم بهتره! فقط بخاطر خودت.

شاد زی

سلام دوست من

همینطور هستش

با هر لحظه ما خمیده تر میشیم

من بر عکس نوشته هام آدم بیخیال و سرزنده ای هستم

ولی درونم رو باید جایی تخلیه کنم و بهتر از وب جایی رو پیدا نکردم

ممنون از محبتی که داری امیدوارم همیشه دلت پاک بمونه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد