دل نوشته های یک پسر خوب

تا نرم و نازک هستند درشتی کنند و چون درشت شوند نرمی و لطافت

دل نوشته های یک پسر خوب

تا نرم و نازک هستند درشتی کنند و چون درشت شوند نرمی و لطافت

شازده کوچولو و راز من

شرمسارم  

شرمسارم از دنیا 

حتی برای دقایقی ایستادن بر قله تنهایی خود ، شرمسارم 

از این خیانتی که بر رویاهای نیمه شب درونم داشتم ، شرمسارم 

نوشتهای پوشالی ، یک به یک از پس افکار پوچ و باطل رشد میکند ، شرمسارم 

از نگاه کودک درونم ، که هر روز فریاد بر میاورد ، شرمسارم   

چهرها و خاطرات کودک درونم ، که در کشمکش ازلی هستند ، شرمسارم 

از اینکه میگویم ....... ، شرمسارم 

 

  

سلام شازده کوچولو ، امشب چه خوابی برام دیدی 

دیشب که نزاشتی بخوابم ، تا نیمه های شب فقط سوال پیچم کرده بودی ، از ستارهها و گلها میگفتی ، از رویاهات از ..... 

اگه امشب بزاری راحت بخوابم فردا شب یه رازی رو بهت میگم 

اول باید قول بدی امشب رو آروم به صبح برسونی ، اونوقت رازم رو باهات تقسیم میکنم

ش ک * قول . قول . قول 

 

نظرات 5 + ارسال نظر
نگین پنج‌شنبه 6 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 00:34 http://www.mininak.blogsky.com

سلامی دوباره
این نوشته ها کاره خودته؟
اگه آره باید بگم خیلی زیبا و پر احساسه
با خوندنش حسه خوبی بهم دس میده
حالا این شازده کوچولو واقعا کسیه یا نماد چیزیه؟ من خیلی وقت پیش کتابو خوندم و نوشتهاشو یادم نیس واسه همین پرسیدم
راستی من لینکتون کردم با اجازه چون دوس دارم اینجا رو
وقتی کامنتتونو دیدم خوشحال شدم
ممنون

راستی اون شازده کوچولو دیگه که گفتم لینک یکی مونده به آخر وبباگمه!شما هم که آخری لینکی

سلام دوست من

بله ، من بهش میگم چرندیات

ممنون که اونها رو نمیخونی ، بلکه کلمات رو درک میکنی

شازده کوچولو شاید دلم باشه شاید افکارم شایدم ... نمیدونم ....

ممنون ، too



حتما میرم به دیدنش

بیتا پنج‌شنبه 6 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:42 http://khaste-nabash.blogsky.com

چرا شرمسار آخه؟؟؟کودک درونتون زنده ست هنوز؟؟همین خودش کلی هست واسه خودش...همین که هنوز بهش اجازه حیات می دین...همین که ازش شرمسارید نشون میده هنوز هم باورش دارید...بابا !!!لطفاً لبخند بزنید

اصلاً شما چه توقعی از شازده کوچولو دارین؟؟این کارها تو ذاتشِ نمی شه که!!!شازده کوچولو کودک درونش داره فوران می کنه از هیجان و شیطنت...

*هشدار!!!!

اینجا رو دیگه شما نخونین مخصوص شازده کوچولو هستش:

شازده کوچولو عزیز هر طور دوست داری زندگی کن...مهم فقط خودتی ...خودِ خودِ خودت

سلام دوست من

ممنون از هم دردیت

ولی همیشه نمیشه با کودک درون کنار اومد ، آخه اون از یه سرزمین دیگه هستش

ش.ک

شازده کوچولو پنج‌شنبه 6 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:26 http://lepetitprince.blogsky.com/

سلام
مث اینکه نگین قبل از اومدنه من به وبلاگت زحمت کارو کشیده و معرفی و انجام میده. نوشته هاتو دوست دارم٬ خیلی!

سلام دوست من

بله همینطوره

ممنون که به وبلاگ خودت سر زدی

سارا پنج‌شنبه 6 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 16:26 http://paize-zendegi.blogsky.com

سلام
وبتون و الان نزدیک به ۱۰ پستش و خوندم!
نگین امروز خیلی تعریف کرد منم گفتم سر بزنم!
ولی واقعا نوشته هات عالیه! خیلی پر احساس و زیباست می دونی نوشته هات ساختگی نیست همش واقعیاته!
من اول فک نمی کردم اینا دل نوشته های خودتون باشه الان جواب نظر نگین و دیدم فهمیدم!
منم با اجازه لینکتون می کنم که بهتون سر بزنم!

سلام دوست من

ممنون که وقت گذاشتید برای خوندن

لطف دارن ایشون ، ممنون که سرزدی





ممنون منم لینکتون میکنم

no boooooooody جمعه 21 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:07

چه رازی؟؟؟به من بگو

سلام دوست من

، خوب اگه میشد بگی که اسمش رو راز نمیزاشتن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد