دل نوشته های یک پسر خوب

تا نرم و نازک هستند درشتی کنند و چون درشت شوند نرمی و لطافت

دل نوشته های یک پسر خوب

تا نرم و نازک هستند درشتی کنند و چون درشت شوند نرمی و لطافت

لذت موندن چیه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

شب میاد ، یکی میره ، یکی میاد   

                                                                

اگه زمزمه ای با خودت کردی و آخرش نتیجه نگرفتی ، بدون که زندگیت بیهوده بوده   

                                                                                                

کلاغها دیگه برای رنگشون ، عزا نمیگیرن  

                                                                                     

منتظر بهار میمونم ، شاید این یکی با بقیه فرق کنه ، میخوام این فصل فقط درو کنم

                          

صداقت پاییز ، گذشت و یکرنگی زمستان ، زیبایی و احساس بهار ، گرما و بخشش تابستان ... 

                                                       

راه و مسیر گذشته دیگه ، تکرار لحظه های آینده هستش 

                                                                          

همیشه اولش سخت بود ، ولی عادت شد ، یه اشتباه بود  

                                                                                         

تنها بودن رو ترجیح میدم به آدمهایی که هر روزت رو به لجن میکشن ، حتی خودشون رو هم غرق میکنن از روی حسادت

                                                                     

بالهای زندگی برای پریدن بود ، وقتی به ساحل رسید دیگه برید از پرواز ، دیگه آخرش بود ، منم باورش کردم   

                                                     

شاید باقی زندگیش رو روی خاک باشه ، دیگه اشباع شده بود از پریدن ، دیگه اوج رو دوست نداشت ، باید میموند تا آخرش ، چون ساحلش رو پیدا کرده بود  

                                                                

هر بار مثل داستانهای شازده کوچولو ، روزها رو میگذرونم ، تا آخر روز غروب رو ببینم ، واقعا چه لذتی میبرد شازده کوچولو ، تازه دارم درکش میکنم

                                    

دیگه چشم پوشی نمیکنم از هیچ خطایی ، آدمایی که توی گرداب زندگی پایین میرن ، دیگه نمیخوام بیشتر از این پایین برم

                                              

شراب زندگی رو سر میکشم تا طلوع دوباره خورشید 

                                                            

میرم تا چشمهای آلوده رو به رنگ شب آغشته کنم ، اونوقته که با خودم خلوت میکنم

نظرات 24 + ارسال نظر
دلنیا یکشنبه 12 دی‌ماه سال 1389 ساعت 00:26 http://delniya.blogsky.com

بی خواب شدم و وب گردی میکنم!
اما هیچ کس نیس
هست ها
اما اینگار نیست!
نوشته ی تو یه جورایی بوی بودن میداد

سلام دوست من

نظرت بهم یه احساس خواست داد ، شاید آرامش ، شاید ... نمیدونم

به هر حال ممنون از اینکه به وبلاگ خودت اومدی

مریم یکشنبه 12 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:33 http://www.gharibishab.blogfa.com

سلام شازده کوچو جان دوست عزیز من . کجایی ازت خبری نیست ها
امیدوارم هیچ مشکلی توی زندگی سایه نندازه .
هرجا هم هستی خوش باشی .
تو هم یکمکی مثل ما دچار تکرار شدی همین .

این بار با حکایت دردی دیرینه برای تمام انسان ها به سراغت اومدم . عشق ؟؟؟!!! هر کسی یکبار طعم شیرین موقت و تلخی دائمیشو چشیده . یه درد کاملا مشترک . بیا شعرمو بخون و در این درد احساس همدردی کنیم .

سلام دوست من

نمیدونم چی بگم ، امیدوارم

در اولین فرصت بهت سر میزنم

سارا یکشنبه 12 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:59 http://paize-zendegi.blogsky.com

سلام
چرا انقد دیر به دیر آپ می کنی جدیدا! قبلا تند تر آپ می کردی!!
راستی این متنت و خیلی خوشم اومد!
تنها بودن رو ترجیح میدم به آدمهایی که هر روزت رو به لجن میکشن ، حتی خودشون رو هم غرق میکنن از روی حسادت
از این خیلی خوشم اومد منم باهاش موافقم!

نگین یکشنبه 12 دی‌ماه سال 1389 ساعت 13:47 http://www.mininak.blogsky.com

به نظر من خیلی به زندگی و آدماش بدبینی ...
نمیگم اشتباه میکنی ولی معتقدم خیلی زیاد نیمه ی خالی لیوان رو نگاه میکنی ...
آدمای زیادی رو دیدم تو نت که اونا هم فک می کنن یه گوسفندن بین یه عالمه گرگ ... اونا هم حق دارن ...مثه تو
ولی چیزی که مهمه اینه که خدا بنده های خوبم داره ...
بنده هایی که مثه خودت فک میکنن و شاید به خاطر سادگی دلشون قربانی حسادت یا هر چیز دیگه شدن
موفق باشی

سلام دوست من

خوب دل نبستم تا حالا ، ولی زخم زیاد خوردم ، به هر حال دنیا همینه ، آدمی مثل خودم ندیدم ، امیدوارم پیدا بشه ، نمیدونم ، امیدوارم همه چیز درست بشه

مهدی افشار یکشنبه 12 دی‌ماه سال 1389 ساعت 17:29 http://WWW.ANDISHEKOHAN.BLOGFA.COM

درود برشازده بزرگ نیستی عزیزم اما هرجا هستی موفق باشی وپیروز

سلام دوست من

مرسی که به یاد من هستی ، همین جا هستم ، نزدیک امتحانهاست باید بیشتر بخونم

حامد یکشنبه 12 دی‌ماه سال 1389 ساعت 22:08 http://www.haamed.blogsky.com

کاش قلمی به زیبایی شما داشتم دوست خوب من. همیشه شاد باشی.

سلام دوست من

میدونم که داری ، فقط باید درکش کنی ، مرسی که سرزدی

مهسا دوشنبه 13 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:19 http://walker.blogsky.com

سلام من چقددیر خبردار شدم ....چرا پیش مانمیای
ما از خودتونیم اهل دروغ و ریا نیستیم

سلام دوست من

ببخشید ، واقعا سرم شلوغه ، هنوز وقت نکردم به کسی سر بزنم

پسرک تنها دوشنبه 13 دی‌ماه سال 1389 ساعت 22:41 http://www.boy-silent.blogfa.com


لعنت
با اینکه میدونی همش چرت هیچ فرشته ای پیدا نمیشه که همه چیز رو خوب کنه باز هم دل به این حرفا خوش می کنم
زندگی چیز دیگه ای برای ما
باید فکر نون در آوردن بود

سلام دوست من

میدونم که راست میگی ، اره مثل همیشه میفهم چی میگی ، ولی زندگی و کار و ..... بدون عشق و امید بی مزه و بی معنا هستش

ممنون که همیشه بهم سر میزنی

سارا( تاییدش نکن خصوصیه!) دوشنبه 13 دی‌ماه سال 1389 ساعت 22:42

هر وقتم که بیای و نظر بذاری من و خوشحال می کنی! چون درست وب و تعطیل کردم ولی واقعیت اینه که هنوزم می نویسم فقط منتشر نمی کنم!
ممنون دوست خوبم!
فعلا

سلام دوست من

منم همینطور ، وقتی میای خوشحال میشم ، منتظر روزی هستم که اونها رو توی وبلاگت بزاری

سحر سه‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1389 ساعت 07:10 http://donyayejvooni.javanblog.com/

سلام ..چقدر سبک نوشتن من وتو با هم فرق میکنه ..شما پر از احساس و تشبیهات قشنگ که وقتی میخونی آدم از جا کنده میشه ....
گفتی دیگه چشم پوشی نمیکنی ؟ منظورت از خطای خودت بود یا دیگران ؟ اگه قرار بود با بخشیدن کسی کوچیک بشه ..خدا اینقدر بزرگ نبود

سلام دوست من

مرسی از نظر گرمت ، من بدون شماها هیچم

از خطای دیگران ، دیگه ازشون خسته شدم

انقدر بخشیدم که نوجوانیم هدر رفت ، دیگه نمیخوام سر جوانیم همون بلا بیاد ، مرسی که بیاد من بودی

رها... سه‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:27 http://www.vedae-man.blogfa.com

سلام...
خیلی قشنگ نوشتی اما جای شازده تو نوشته هات هنوز خالیه...
وقت کردی یه سر بیا...

فعلاااااااااااااااااااااااااااااا....

سلام دوست من

ممنون ، میدونم ، خودمم دلم تنگ شده براش ، چشم

داداچ بد سه‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:36 http://www.dadach-bad.blogsky.com

آپم بیا پیشم
عالی بو داش

سلام دوست من

چشم حتما میام ، مرسی

بیتا سه‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1389 ساعت 22:55 http://khaste-nabash.blogsky.com

صبح میاد و همیشه یکی میاد

زمزمه ای با خودت کن و آخرش حتماً نتیجه می گیری

کلاغها هم نباید دیگه برای رنگشون ، عزا نمیگیرن

منتظر بهار میمونم ، شاید این یکی با بقیه فرق کنه ، میخوام این فصل فقط درو کنم (این تغییر نمی خواست)

صداقت پاییز ، گذشت و یکرنگی زمستان ، زیبایی و احساس بهار ، گرما و بخشش تابستان ...

راه و مسیر گذشته دیگه ، تکرار لحظه های آینده هستش

همیشه اولش سخت بود ، ولی عادت شد ، یه اشتباه بود

تنها بودن رو نباید ترجیح بدین به آدمها

همیشه می شه با بالهای زندگی پرید


یابد هنورز هم چشم پوشی کنیم از خطاها

سلام دوست من

یه وقتهایی باید تغییر کرد

من تغییر رو دوست دارم ، چون با هر تغییر احساس تولدی دوباره بهم دست میده

مرسی که بهم سر زدی بازم

رها... چهارشنبه 15 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:14 http://www.vedae-man.blogfa.com

من شمارو واسه یه پست دیگه دعوت کرده بودم که دیر اومدی و حذفش کردم...
در هر حال ممنون سر زدی...
با اجازه!

سلام دوست من

معذرت میخوام ، به خدا شرمنده ، سرم خیلی شلوغه ، ، بازم عذر خواهی میکنم

دنیا چهارشنبه 15 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:51 http://delniya.blogsky.com

وب لاگ توام یه حس خوبی داره یه حسی که شاید خیلی ها بدشون بیاد اما من و سر شار میکنه
شاید واسه ی قلم شیوا و قشنگت باشه
نمیدونم
زود به زود آپ کن

سلام دوست من

ممنون از نظر گرمت ، مرسی که اینطور فکر میکنی

اگه بتونم زود به زود آپ میکنم

پسرک تنها چهارشنبه 15 دی‌ماه سال 1389 ساعت 13:57 http://www.boy-silent.blogfa.com

سلام
تو چند سالته؟
خوشکلی
آقای شازده

سلام دوست من

میگن 23 سال بیشتر نداری

میگن مثل آفتاب پرست هستی ، یه روز خوشگل ، یه روز معمولی ، یه روز زشت

اینا برای من مهم نیست ، وقتی توی زندگی واقعی یکی مثل خودت نباشه ، همه چیز برات بیمعناست

یکی مثل خودم

مهدی افشار چهارشنبه 15 دی‌ماه سال 1389 ساعت 20:26 http://WWW.ANDISHEKOHAN.BLOGFA.COM

سلام دوست من از نظرات سراسر محبت آمیز متشکرم
امیدوارم که همیشه شاد وپیروز باشی

سلام دوست من

مرسی که بازم به وبلاگ خودت سرزدی ، سر بلند و دل شاد باشی

abbas پنج‌شنبه 16 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:07

در مورد نظرت تو وب داداچ میخواستم بگم شازده کوچولو دمت گرم گل گفتی پسر دقیقا همینه که میگی منم یه وقتایی اونجاها موج سواری میکنم خیلی باحاله خیلی خوشحالم از آشنایی باهات امیدوارم لب دریاش ببینمت(دلهامون با هم آشنا بشه)

سلام دوست من

مرسی که سرزدی ، ممنون

abbas پنج‌شنبه 16 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:19

بزن به سلامتی داداش
نوووووووووووووووووش

سلام دوست من

امیدورام همه سرها بالا باشه

abbas پنج‌شنبه 16 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:25

تا نرم و نازک هستند درشتی کنند و چون درشت شوند نرمی و لطافت
اینم قبول دارم اینم خیلی خوب گفتی
مرسی

سلام دوست من

ممنون

دلنیا پنج‌شنبه 16 دی‌ماه سال 1389 ساعت 17:13 http://delniya.blogsky.com/

سلام
من لینکت کردم تا هر وقت آپ کردی بیام پیشت

سلام دوست من

مرسی ، منتظرت هستم

رها... پنج‌شنبه 16 دی‌ماه سال 1389 ساعت 18:08 http://www.vedae-man.blogfa.com

خواهش میکنم داداش گلم...!

سلام دوست من

SWEET GIRL شنبه 18 دی‌ماه سال 1389 ساعت 06:53

"سلام دوست من

شاید حق با تو باشه

ولی ولی من فقط توی دنیای مجازی اینطوری هستم ، توی دنیای واقعی همه چیز مهیا هستش ، مرسی که سرزدی و گوش زد کردی "
ازاین حرف هات میشه نتیجه گرفت که همه روگذاشتی سرکار و کلی پیش خودت به ماهایی که واست نظرمی ذاریم می خندی.این یک توهین بزرگ به همه ی ماهاست.بادادان انرژی مثبت رودیگران تاثیربذاری بهتر نی؟تجدیدنظرکنی ممنون می شم.بااااااااااای

سلام دوست من

شما منظور من رو از این حرفم متوجه نشدید ، منظور من این بود که توی دنیای واقعی به ظاهر همه چیز خوبه ، ولی از درون میسوزم

من سگ کی باشم که بخوام کسی رو سرکار بزارم ، خدا منو ببخشه اگه باعث ناراحتیت شدم ، عذر خواهی منو بپذیر

اره من یه همجنسگرا هستم ، یه لجن یا هر چیزی که شما بهش میگید برام مهم نیست دیگران در مورد من چی فکر میکنن ، چون تا بحال نقابی نداشتم که هویتم رو پنهان کنم

من یه همجنسگرای باکره هستم که نه س ک س داشتم نه دارم و نه خواهم داشت

به هر حال مرسی که سرزدی

آرمین یکشنبه 26 دی‌ماه سال 1389 ساعت 14:52 http://www.hiroshima57.blogfa.com

شاید یه روز پیدا کنم خودمو فعلا که نیستم/ حرف تامل برانگیزی بود خوب می نویسی

سلام دوست من

حق با تو هستش ، مرسی که به وبلاگ خودت سرزدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد