دل نوشته های یک پسر خوب

تا نرم و نازک هستند درشتی کنند و چون درشت شوند نرمی و لطافت

دل نوشته های یک پسر خوب

تا نرم و نازک هستند درشتی کنند و چون درشت شوند نرمی و لطافت

شازده کوچولو و عشق غریب

میخوام از آدمایی بگم که هر روز میبینیمشون و از کنارمون رد میشن ، با اون نگاههای غریب و سردشون 

                                                                                                                                            

آدمایی که عشق توی قلبشون یخ زده و فقط از اون یه نگاه سرد و بی روح و خشک مونده 

                                                                                      

اونایی که ادعای عشق و عاشقی میکنن و از عشق و آدمیت بویی نبردن ، دروغگوهای خیانت کار 

                                                                  

حتی به خودشون هم دروغ میگن و به خودشون هم خیانت میکنن ، واقعا جای تاسف داره 

                                                                    

زندگی سردی که با یک گریه کودکانه شروع میشه و با یک دروغ یخی تموم میشه 

                                                                   

هیچ وقت فراموش نمیکنم که چطور گنگ و نامفهوم از منم گذشتن و به سرحد جنون نزدیکم کردن 

                                                                       

برام مهم نیست دیگه مردم چی میگن و چیکار میکنن ، منتظر یه قلب پاکم  

                                                                    

قلبی که از سرما بیزار باشه و ...... 

                                                                            

مهم نیست که کی هستیم و کجا هستیم 

                                                                  

مهم اینه که عاشق باشیم 

                                                                                 

مهم نیست عاشق چی ، مهم اینه که فقط عاشق باشیم 

                                                           

                                                      

                                                                    

                                                             

بیچاره شازده کوچولو ، امروز خیلی گرفته و بدشانس بود 

                                                                           

وقتی باهاش حرف میزدم بغض رو توی نگاه و صداش میدیم و میشنیدم 

                                                            

هر کاری کردم بهم چیزی نگفت ، مثل اینکه از گوسفندها و ادمها گله داشت 

                                                                    

از گل و ببر و مارش از ستاره و سیارش از اون .... 

                                                            

چی بگم ازش که دلش خونه ، از دست همه که فقط اونو برای ...

                                                                               

میدونم و میدونه که تنها کسی که عاشقشه منم ، بهش دلداری میدم تا غریب نباشه

                                                                         

کمی به خودمون بیایم و شازده کوچولوها رو باور کنیم و بهشون عشق بورزیم

نظرات 13 + ارسال نظر
حامد یکشنبه 7 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 23:31 http://www.haamed.blogsky.com

بیا و بخش نخست چیزی رو بخون که مدت ها هست وعده ی نوشتن اون رو دادم. سیاهی کیست؟
تازه و کم کم داری روزهایی رو پشت سر میگذاری که من همه ی اونها رو تجربه کردم. مراقب باش عزیزم تو رو خدا مراقب خودت و دلت باش

سلام دوست من

چشم میام

نه ، من فقط دارم دوبار اونا رو توی زندگیم میبینم

بیتا دوشنبه 8 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 01:18 http://khaste-nabash.blogsky.com

سلام
نه هههههههههه....شازده کوچولو هیچ وقت از گلش دلگیر نمی شه...باور کنین
مهم اینه که عاشق باشیم
مهم نیست عاشق چی ، مهم اینه که فقط عاشق باشیم
این خیلی مهمه...بهتون تبریک می گم...مطمئن باشید موفق می شید....من مطمئنم

سلام دوست من

دیگه برام چیزی مهم نیست

سارا دوشنبه 8 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 07:46

منم الان دقیقا حالم مثه شازده کوچولو ام!!! خوب حسش و می فهمم!

سلام دوست من

، ممنون از هم دردیت

مهتاب دوشنبه 8 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:42 http://www.lovelygirls3.blogfa.com

سلام
دروغگو های خیانت کار صفت فوق العاده ای بود
ممنون مثل همیشه زیبا و حقیقی
متشکرم
موفق باشی

سلام دوست من

اره ، هر روز میبینمشون ، سلام میکنن

نگاه میکنن ، حرف ممیزنن ، از همشون متنفرم

نگین دوشنبه 8 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:05 http://www.mininak.blogsky.com

بدبین نباش ...
عشق هست
هر جایی ...
عشق هست چون ما خدا رو داریم ...
عضقی که هیچ وقت تموم نمیشه

سلام دوست من

نمیدونم ، برام دیگه هیچی مهم نیست

hasti دوشنبه 8 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 16:37 http://sweetheart1371.blogfa.com

عشق یعنی تو بران از خود مرا

عشق یعنی باز می خوانم من تورا



عشق یعنی بگذری از آبرو

عشق یعنی کلبه های آروز



عشق یعنی با تو گشتن هم کلام

عشق یعنی انتظار یک سلام



عشق یعنی دستهایی رو به دست

عشق یعنی مرگ در راهت نکوست

سلام دوست من

مرسی ، خیلی قشنگ بود ، برای من عشق یعنی از خود گذشتگی

فرنوش دوشنبه 8 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 23:57 http://www.nagoftani.persianblog .ir

چقدر قشنگ می نویسی ... امیدوارم عاشق بمونی ...

سلام دوست من

ممنون که سرزدی ، همیشه هستم ، بودم و خواهم بود

رها... سه‌شنبه 9 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 15:08 http://www.vedae-man.blogfa.com

سلام...
برای ما شازده کوچولویی وجود نداره که بخوایم باورش کنیم...

سلام دوست من

ممنون که سرزدی ، نظر شما قابل احترام هستش ، اگه شما میگید نیست حتما نیست

رهــا سه‌شنبه 9 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 21:00 http://fair-eng.blogsky.com

عاشق شازده کوچولو؟!!

سلام دوست من

مرسی که به یاد من و اون هستی

SWEET GIRL چهارشنبه 1 دی‌ماه سال 1389 ساعت 21:18

متاسفم دوست عزیز!وبلاگت حس خیلی بدی بهم میده ولی دعات می کنم...

سلام دوست من

ببخشید ، فکر کنم بابت آهنگ جدیده ، فردا شب عوضش میکنم

مرسی که سرزدی

SEWWT GIRL چهارشنبه 1 دی‌ماه سال 1389 ساعت 21:32

میشه خواهش کنم اینقدرغمگین نباشی؟دلم می خوادروزی بیام ببینم وبت شادترین وب دنیاست...چرااینقدربه دیگران اهمیت می دی؟امروزه کمترکسی هست که به آدم اهمیت بده پس چرامابایدبه اونااهمیت بدیم؟حالا۱لبخندخوشگل بزن تاخداجون هم شادشهبه داشته هات افتخارکن وازشون لذت ببرخب؟میسی پیشی!

سلام دوست من

چشم ، فکر کنم به زودی این اتفاق بیوفته ، چون دیگران برام مهم هستن ، برای اینکه دوست بدار تا دوستت داشته باشن

چشم ، به زودی لبخند میزنم

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 2 دی‌ماه سال 1389 ساعت 14:43

واااااای!پسری!چقدرتوباحالی!!!!
پس واسه خودت زندگی کن...واسه دیگران زندگی باش

سلام دوست من

مرسی ، نظر لطفته

چشم

sweet girl پنج‌شنبه 2 دی‌ماه سال 1389 ساعت 14:46

فراموش کردم تونوشته ی قبلی بگم(sweet girl)هستم

سلام دوست من

شما اگر هم ننویسی ، باز از روی ای پیتون میفهمم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد