دل نوشته های یک پسر خوب

تا نرم و نازک هستند درشتی کنند و چون درشت شوند نرمی و لطافت

دل نوشته های یک پسر خوب

تا نرم و نازک هستند درشتی کنند و چون درشت شوند نرمی و لطافت

شازده کوچولو نیست

یه وقتی ماه بودم ، شایدم ستاره ، مال همین چند وقته پیش بود ، از اون زمان زیاد نمیگذره ، دست نیافتنی بودم ، ولی الان چی !!! ......       

                                 

شاید آدما عوض شدن ، شاید روزگار ...... 

                                                                             

نگاههایی که با هر کدوم میرم به یه عالمی که خیلیها آرزوش رو دارن ، برای رسیدن به اونجا باید مرد ، من زنده میرم و برمیگردم 

                                                                     

پائیز هم داره تموم میشه ، مثل مهر و محبت آدما ، زرد و خشک که زیر پا ، صدای زمستون رو میده  

                                                                            

دارم میرم ، یه وقتهایی شک میکنم به آدما ، بعضی وقتها به خودم ، آدمهایی که برای رسیدن دروغ میگن ، خنده داره ، ولی باید مدارا کرد ، آخه دلشون میشکنه 

                                                                 

یه وقتهایی بغض میکنم ، اشک تو چشمام جمع میشه ، ولی گریم نمیاد ، بهم گفت : بمون میخوام برگردم ، چاره ای نبود باید میموندم ، آخه دلشو ....

                                                               

میگن مغزها دارن فرار میکنن ، خندم میگیره از این حرف ، یاد آدمها  می افتم  ، به خودم میگم قلبها هم مثل مغزها  فرار میکنن !!!..... 

                                                

به من ایمان نداشت ، بهش ایمان آوردم ، از بهشت رانده شدم ، فقط برای اینکه بهش سجده کردم  

                                                           

یکی رو به جرم سجده نکردن ، یکی رو به جرم سجده کردن بیرون کردن ، این انصاف نیست ، عدل الهی نیست ، اصلا کی میفهمه و میدونه عدل چیه ؟!!! 

                                                                 

اینو میدونم که چی میگذره توی سر آدما ، این بازیها رو زیاد دیدم ، هیچ وقت توی این بازی نشدم ، یه وقتهایی از خودم فرار میکردم یه وقتهایی از آدمها  

                                                    

همه میدونن که پاکم ، هر چی گفتی حرفی نزدم ، فقط یه خواهش دارم ازت ، فقط خودت باش

                                                             

برای یکبار که شده خودت باش

                                                                                        

این رو برای اونایی نوشتم ، که میدونن و میدونم ، این رو ساده نوشتم با عقلم ، نه با قلبم ، شاید اینو بفهمی که ......  

                                                           

 

                    

                                                       

امروز از شازده خبری نیست تا فردا شب

نظرات 14 + ارسال نظر
حامد شنبه 13 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 23:09 http://www.haamed.blogsky.com

ولی مگه میگذارن آدم خودش باشه؟
مدارا کردن هم حدی داره. این روزها همه دیگران رو له میکنن و خرد میکنن تا خودشون رو بالا بکشن. باید مراقب بود.

سلام دوست من

اره ، واقعا آدمها بد شدن

هر کس به فکر خودشه ، احساسات و خواسته های طرف مقابل اصلا براشون مهم نیست

بیتا یکشنبه 14 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 00:38 http://khaste-nabash.blogsky.com

سلام

امیدوارم همه چی روبه راه شه...آرزویم اینست.....

سلام دوست من

منم امیدوارم ، ولی فکر نمیکنم با این آدمها چیزی درست بشه ، منم برای شما آرزو میکنم

hasti یکشنبه 14 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 08:36 http://sweetheart1371.blogfa.com

آرزوم فقط و فقط اینه
که در هرجای این کره خاکی که وایستاده،دست هرکی تو دستاشه،دل هر کی پیششیه
عیب نداره فقط از خدا خواستم خوشبختیشو نشونم بده
دیگه آرزویی ندارم جز مرگ

سلام دوست من

عشق یعنی همین ، مرسی از روح بزرگت ، ای کاش آدما همه مرام داشتن و هم رو درک میکردن

سارا یکشنبه 14 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:35


سکوت بهتر از هر نظری بود الان!

سلام دوست من

بهترین کار سکوته ، باید سکوت کرد تا لحظه مرگ

رهــا یکشنبه 14 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:33 http://fair-eng.blogsky.com

آره واقعا! حالا قلب ها هم فرار می کنن.....

سلام دوست من

اگه با چشمان خودم نمیدیدم باور نمیشد ، ولی واقعیت داره

نگین یکشنبه 14 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 13:51 http://www.mininak.blogsky.com

قانع کردن آدما بیشتر خودتو اذیت می کنه
خودتو بزن به بی خیالی
فقط بی خیالییییییییییی

سلام دوست من

شاید ، شاید من احمقم که اینکارو میکنم ، حتما قانون بقا چیز دیگه ای هستش

هادی دوشنبه 15 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 01:27 http://www.tobegoo.blogsky.com

خوب بود
و البته قابل تامل ...

سلام دوست من

hasti دوشنبه 15 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:29 http://sweetheart1371.blogfa.com

واقعا نظرت قشنگ بود
منم اونو زیر همون عکس نوشتم
ممنون داداش جون

سلام خواهر جونم

مرسی نظر لطفته

ولی من لیاقتش رو نداشتم

مهتاب دوشنبه 15 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 16:39 http://www.lovelygirls3.blogfa.com

سلام
بزرگترین مشکل آدما همین جاست خودشونو اوطور که هستن نشون نمیدن
اگه میتونستن خودشون باشن مطمئناْ قلب ها هم فرار نمیکردن
ممنون

سلام دوست من

اره منم نظرم همینه ، ای کاش هیچ وقت نقاب وجود نداشت که آدما ازش بتونن استفاده کنن

رها... دوشنبه 15 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 22:20 http://www.vedae-man.blogfa.com

سلام...
مثل همیشه قشنگ نوشتی...
ساده و تلخ...
اما...
خیلی نگرانتم...تو اینطوری نبودی...
قبلا نوشته هات از امید دم میزد حالاچی؟؟؟؟؟؟؟

سلام دوست من

مطلب بعدیم کمی تلختر هستش

قول میدم بعد از اون دوباره برگردم

فقیر خاکسار سه‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 00:30 http://erfankhaksar.blogfa.com

یا حسین ابن علی از باطن پاکت مدد

وز دم عشاق سرمستان چالاکت مدد

ایام عزای سلطان عشق تسلیت باد
التماس دعا

سلام دوست من

مرسی از اینکه سر زدی

امیر سه‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 07:17

یادم باشد :به دلم بگویم ، دوست من آزار دیدی ؟ تحمل کن .

آزار تو شفای روح و جان من است . اگر آزار دیدی گذشت کن

و بگذر . دوام بیاور دل من که شفای زندگیم از توست . دل من ،

از تو حمایت می کنم . اگر تکه تکه شدی به خلوت برو تا لبه های

بریده ات دل کسی را نیازارد ، دل من بیا تحمل کنیم . بگذار همه

بگویند گوشه نشین شده ! خیالی نیست بیا دوام بیاوریم

یادم باشد :پاسدار و محافظ قلبم باشم ولی اگر کسی دلم را

شکست بگویم اشکالی ندارد ، تو هم دستت اشتباهی خورد .

به خلوت بروم تا مداوایش کنم ! تا خدا را بگویم که دلم را که دست

همه اشتباهی می خورد می شکند مداوایش کنم

یادم باشد : تنها هستم و این عالی است چون ماه بالای سر

تنهاییست . تنهایی را حتی با یک فنجان چای داغ باید جشن گرفت

{کوچیک ترین اقدام بهتر از بزرگترین تصمیم است}
اگه دلی رو شکستی منتظر شکسته شدن دلت باش
این است قانون زندگی
موفق باشی علی جون بوس

سلام دوست من

مرسی زیبا بود

ولی من تا حالا هیچ دلی رو نشکوندم که دارم تاوان پس میدم

بوس

hasti پنج‌شنبه 18 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 19:29 http://sweetheart1371.blogfa.com

سلام و ممنون که بهم سر میزنی
ملسی

sambad جمعه 19 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:27 http://www.sambad999.blogfa.com

سلام ممنون بیادمی مهم هم همین بیاد هم بودنه میدونم منم همینطورم سرم شلوغ پلوغ

سلام دوست من

مرسی که سر زدی با تمام مشغله هات

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد