دل نوشته های یک پسر خوب

تا نرم و نازک هستند درشتی کنند و چون درشت شوند نرمی و لطافت

دل نوشته های یک پسر خوب

تا نرم و نازک هستند درشتی کنند و چون درشت شوند نرمی و لطافت

زمستون

شیشه های شکسته ، بی تفاوت از سرما

                                                                   

پنجرههای بسته ، دهن کجی میکنن به رهگذرها

                                                                     

گنجشکها جیک جیک کنان ، به دنبال سرپناه ، شایدم غذا

                                                                             

لذت دیدن از پشت پنجره ، میخوام پنجرهها رو باز کنم ، ولی سرمای آدما  نمیزاره 

                                                                 

 آدمهایی که بی تفاوت له میکنن برفهای آسمونی رو ، شاید قسمتشون همین باشه 

                                                             

شاید غرور آدمها باشه که خورد میشه ، مثل صدای برف زیر پاها  

                                                                 

جون میگره زمستون  

                                                            

میاد که بگه فراموش داره میشه زمستون سرد آدما 

                                                                        

کنار شومینه گرم و راحت ، روی صندلی ، عقب ، جلو ، عقب ، جلو ، ................

                                                             

راحت میشه باز وجدانمون ، وقتی که دون میریزم برای گنجشکهای پشت پنجره

                                                                    

دوباره نگاه میکنم به پنجره و غرق در بازیهای افکار طرد شدم

                                                               

سکوت میکنم ، شاید زمان به احترام من ، باز هم سکوت کنه 

                                                                                           

صدای شازده کوچولو رو میشنوم ، توی سرماست

                                                                    

باید برم نجاتش بدم ، قبل از اینکه زیر پاها له بشه ، مثل برفا

 

نظرات 5 + ارسال نظر
vida پنج‌شنبه 30 دی‌ماه سال 1389 ساعت 00:30 http://eltemasemakhmaliy.blogfa.com

سلام علیرضا.خوبی؟؟
پستت خیلی قشنگ بود...باید برم نجاتش بدم قبل از اینکه زیر پاها له بشه..خیلی زیبا و لطیف نوشتی..
با تبادل لینک موافق بودی خبرم کن...
تا های و بای بعدی باای

سلام دوست من

مرسی از نظر گرمت ، نظر لطفته

شما هم به دوستان خوب دیگرم پیوستید

سحر پنج‌شنبه 30 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:15 http://donyayejvooni.javanblog.com/

سلام

چه جوری نجاتش میدی ...؟
من حس میکنم این شازده کوچولو که تو ازش حرف میزنی ..تنهایی خودته ...درسته ؟

سلام دوست من

هنوز نمیدونم

شاید ، بخدا هیچی نمیدونم ، خودمم هنوز اون رو کامل نشناختم

سارا پنج‌شنبه 30 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:58

مثه همیشه عالی!
قشنگ ترین قسمتش اسم شازده کوچولو بود!

سلام دوست من

مرسی ، شاید به زودی برگرده

دلنیا پنج‌شنبه 30 دی‌ماه سال 1389 ساعت 21:19 http://delniya.blogsky.com

سلام
چی شده؟
چرا داری دیوونه میشی؟
چی شده آخه پسر؟

سلام دوست من

نمیدونم ، چند وقته که بیقرارم ، جسم و روحم

خسته شدم از این بی قراری

سپهر چهارشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 23:29 http://sepehrsantoor.blogsky.com

درود

تارنم بسیار زیبا و جالبی دارید.
پاینده باشید.
بدرود.

سلام دوست من

مرسی ، نظر لطفته

ممنون که به وبلاگ خودت اومدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد