دل نوشته های یک پسر خوب

تا نرم و نازک هستند درشتی کنند و چون درشت شوند نرمی و لطافت

دل نوشته های یک پسر خوب

تا نرم و نازک هستند درشتی کنند و چون درشت شوند نرمی و لطافت

شازده کوچولوی من برگشته

ضربات تازیانه بر روحم ، سایه عشق نافرجامیست که در قلبم سنگینی میکند 

                                                          

 آرام و بی صدا ، یواش ، یواش  

                                                         

حتی نفهمیدم کی اومد ، اومد و بی درد نفوذ کرد توی اعماقم  

                                                                   

رگهام رو لمس کرد و توی خونم محو شد 

                                                             

هر لحظه احساسش میکنم توی رگهام ، وقتی به قلبم میرسه نفس کشیدن برام سخت میشه  

                                                        

نمیدونی چه دردی داره ، وقتی احساس میکنی و نتونی بیان کنی  

                                                                      

آرامش قبل از طوفان ، شایدم خاکستر زیر آتش 

                                                                        

لحظه های قشنگ زندگی رو به یاد میارم

                                                                        

هیچ وقت فراموش نمیکنم ، لحظه تلخ درک عشق رو

                                                                         

مثل قصه های کودکی بازیگوش ، که مادر توی گوشش زمزمه میکنه

                                                                    

روی کویر تنم ، جای پای کسی رو حس میکنم ، نمیدونم کیه ، میشینم منتظرش ، شاید دوباره رد بشه 

                                                                           

انکارش نمیکنم ، مثل نگاههای بی احساس و تحقیر کننده آدما 

                                                                           

ترس از گفتنش دیگه ندارم  

                                                                        

روح و تن رو آزاد میکنم ، شاید دوباره پر بکشم ، به اونجایی که ازش اومدم  

                                                 

                                                 

                                        

                                                             

بار اول که دیدمش ، خسته و پریشون بود 

                                                       

تک و تنها ، یه گوشه از این کویر زندگیم ، باهاش حرف زدم  

                                            

باهاش نقاشی کشیدم ، خندیدم ، گریه کردم ، خوابیدم و بیدار شدم 

                                           

تازه از راه رسیده ، امشب خسته هستش ، بگیر بخواب ، فردا باهم حرف میزنیم 

                                                                             

نمیدونید شازده کوچولوی من ، موقع خواب چقدر زیباست   

نظرات 9 + ارسال نظر
سارا چهارشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 23:07

بیان احساست علیه! می دونم که خیلی احساست فراتر ازاینهاست ولی به قلم در آوردنشون خیلی سخته ولی تو خیلی عالی این کارو انجام میدی!
از اومدن شازده کوچولو بی نهایت خوشحال شدم!
فردا بهش بگو که خیلی دوست داشتنیه!

سلام دوست من

باور کن خیلی از چیزهایی که درونم هست ، نمیتونم معادل کلمه ای یا جمله ای براش پیدا کنم ، اینها بخشی از این دریای بیکران درونم هستن

امشب بهتر از این نتونستم جمله بیارم ، فردا شب جبران میکنم

چشم حتما بهش میگم

بیتا پنج‌شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 02:22 http://khaste-nabash.blogsky.com

سلام

امتحانات به خوبی تموم شد؟امیدوارم مثه همیشه موفق باشید
خیلی خوشحال شدم از این خبر...سلام منم برسونید به این کوچولو

سلام دوست من

نه تموم نشده

چشم حتما سلام میرسونم

گلاب پنج‌شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:06

سلام
تا داریش و باز برگشته سعی کن باهاش زندگی کنی و از تک تک لحظه هات استفاده کنی شاید بیاد روزی که دیگه پیشت نباشه ..
همیشه موفق باشی.

سلام دوست من

حتما این کارو میکنم ، زندگی جز لذت بردن از داشتها نیست

من پنج‌شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:51 http://mitoonam.blogsky.com

سلامی چو بوی خوش امتحانای اخر.ایشالا همش تموم میشه.خدارو شکر شازده کوچولو هم برگشت.امیدوارم با دست پر برگشته باشه

سلام دوست من

داره حالم این همه امتحانهای چرت بهم میخوره ، امیدوارم دیگه درسی نباشه برای خوندن ، حتما همینطوره

رها... پنج‌شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:33 http://www.vedae-man.blogfa.com

ای جووووووووووووووووووووووووونم...
دلم براش تنگ شده بود!!!!!!
وقتش که برسه،حتما خواهی خوند!
موفق باشی...

سلام دوست من

مرسی

مطمئنا همینطوره

نسیم دوشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 17:11 http://www.ranginkaman-baham.blogfa.com

سلام...
یه سوال
این شازده کوچولو خیالیه یا واقعی...؟

سلام دوست من

حتما واقعی هستش ، مرسی که به وبلاگ خودت سرزدی

فرنوش پنج‌شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 16:58 http://aroosemordeh.persianblog.ir/

سلام دوست من

شازده کوچولو شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:42 http://lepetitprince.blogsky.com

خوشحالم که شازده کوچولوی رویاهات برگشته! نگهش دار. آدم بی اون هیچی نیست...

سلام دوست من

منم خوشحالم ، دیگه نمیزارم ترکم کنه ، چشم ، حتما

مرسی که به وبلاگ خودت سرزدی

sambad دوشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 23:57 http://www.sambad999.blogfa.com

slm bodo bia ke apaammm

سلام دوست من

چشم میام ، ولی فکر کنم با تاخیر به بعدیها برسم ، شرمنده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد