دل نوشته های یک پسر خوب

تا نرم و نازک هستند درشتی کنند و چون درشت شوند نرمی و لطافت

دل نوشته های یک پسر خوب

تا نرم و نازک هستند درشتی کنند و چون درشت شوند نرمی و لطافت

تو یک اتفاق خوبی در زندگیم

 برای تو مینویسم ، میدانم که میخوانی با قلب خود احساساتم را 

                                                         

بهترین روزهای زندگی را در آغوش گرمت لمس میکنم  

                                                                    

سکوت دیوار احساسات سنگین درهم پیچیده لاله های وحشی ، حکایت از آمدن فصل تازه ای از زندگی را نوید میدهد 

                                                             

چه ساده مینگری و میخوانی قلبم را ، بی آنکه فریادی برآوری 

                                                  

آماج دلتنگیهای انگشتان کوچکم مانند سوسوی ستاره های آنطرف پرچین احساساتم             

                                                            

نسیم روباهایم را برایت میوزم تا ترنم احساستم را بو بکشی 

                                                          

قلبهای پارچه ای عروسکهای زندگیهای گذشتهایم ، میخندی و در آغوشش میکشی 

                                                           

تو را دارم و فریادت میزنم ، بی آنکه کسی صدایم را فریاد زند 

                                                                         

لحظه هایم را با رویای تو پیوند میدهم ، زندگیم را برایت فنا میکنم ، تو تنها لبهایت را برلبانم بفشار  

                                                                

دیگر هاله ای  از خلا را احساس نمیکنم ، آنگاه که تو را میخواهم  

                                                                         

میدانم که زندگی را باید دوباره ساخت ، دیروز را فراموش کرد و امروز را فریاد کرد و فردا را تماشا 

                                                                   

فرداهای زیبا از آن کسی است که امروز را با شادیهایش با دیگران تقسیم کند 

                                      

                                                    

                                         

                                                               

شازده کوچولوی من برای تو مینویسم تا بدانی و بخوانی 

                                                                                    

به تو محتاجم ، پس مرا در زندگی و آینده خود شریک یا در گوشه ای از آن جای بده 

                                                       

بی صدا گوشه ای آرام مینشینم بی آنکه کلامی بر آید از زبانم برای رنجشت 

                                                                          

تو یک اتفاق خوبی در زندگیم  

 

نظرات 7 + ارسال نظر
فرنوش یکشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:04 http://aroosemordeh.persianblog.ir/

ممنونم از کامنت مهربونانه ت

سلام دوست من

خواهش میکنم ، مرسی که سر زدی

حامد یکشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:54 http://www.haamed.blogsky.com

اتفاق های خوب در زندگی ما همیشهروی میدن ولی بیشتر وقت ها ما غافل هستیم.

سلام دوست من

آره حق با تو هستش ، باید بیشتر چشمها رو شست تا بهتر دید

هیچ چیز مثل تاریکی و شب نمیتونه بهم آرامش بده

shadi یکشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 14:39 http://shadi.blogsky.com

سلام دوستم خوشحالم حس خوبی داری.......

سلام دوست من

منم همینطور ، افتخار میکنم که دوستای خوبی اینجا دارم

شازده کوچولو یکشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 23:39

مرسی فدات شم از مطلب خوشگلت
الهی قوبونت برم من عزیزکم
همیشه دوستت دارم:-x

سلام دوست من

خدا نکنه

منم همینطور دوست خوبم

منم همینطور

بی دلیل دوست داشته باش تا دوستت بدارن

ستاره جون! دوشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 21:57 http://SWEET3.BLOGFA.COM

بعد از مدت ها سلام جونم!
واقعا حال و هوای وبت تغییر کرده و عالی شده فقط مشکل موسیقیشه که امیدوارم بهترشو انتخاب کنی.
اگه به وبم سربزنی خوشحالم کردی.البته هنو خیلی روش کار نکردم.میسی!

سلام دوست من

خوشحالم که میبینمت دوباره

مرسی از نظر مثبتت ، باور کن روزی هزار بار به این آهنگ گوش میکنم هر بار حریص تر میشم دوست دارم یکبار دیگه گوش کنمش ، تنها آهنگیه که هیچ وقت ازش زده نمیشم

در اولین فرصت میام پیشت

sambad یکشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 22:29 http://www.sambad999.blogfa.com

سلام دوست گلم امیدوارم که شاد و سر حال باشی پیشاپیش عیدت مبارک و سال خوبی داشته باشی با یک شعر زیبا اپم حتما یه سر بهم بزن ممنونم

سلام دوست من

مرسی ، امیدوارم سال خوب و پرباری به همراه خانواده و دوستان داشته باشید

پریا جمعه 12 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 13:47 http://paria32

عیدت مبارک خیلی زیبا نوشتی اما وبلاگت فقط برای ابراز احساستته

سلام دوست من

سال نو مبارک ، نظر لطفته ، بله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد